24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Ik weet dat er nieuwe abonnementen zijn voor Telenet, maar wij gebruiken nog steeds WIGO.
Ik heb wel opgemerkt dat er in de in de Telenet app bij Mobielde Data Wigo 35 GB staat.
Maar bij WiFi staat er all-Internet 300. Betekent dit dat ik nu "ook" tot 3TB internet kan verbruiken tijdens de piekuren?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: telemeter voor WIGO abonnees
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neen, de 3TB geldt enkel voor One, One Up en “all internet” azonderlijk, dus niet in een pack.
Wigo datavolume in de piek blijft 750GB. Het getal 300 verwijst naar de downloadsnelheid van 300 Mbps.
Hier heb je meer info: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-netwerkbeheer/
Dus deze foto zegt ook niets?
Als je All-Internet hebt en je hebt nog gewoon de 750 GB limiet kun je steeds eens aan de klantendienst vragen om het aan te passen naar 3 TB.
Ik heb zelf ook gewoon All-Internet met 750 GB. Toen het nieuws uitkwam dat All-Internet vanaf dan met 3 TB limiet was heb ik de klantendienst gebeld om te vragen of ik nu ook 3 TB had. Dat was dus niet het geval, maar op eenvoudige aanvraag werd dat wel aangepast. Dus niet automatisch. Maar dus wel op aanvraag en zonder meerkost.
Vragen staat vrij ....
EDIT: ik had die vraag trouwens puur uit nieuwsgierigheid gesteld, gewoon om het te weten. Ik heb het dan ook niet laten aanpassen, ik (wij) verbruik zo goed als nooit meer dan 300 GB per maand ...
@Steven-E schreef:@StefaanH Ook in een Wigo?
All Internet only is 3TB, maar niet als het in een Wigo zit.
Zeker weten doe ik het niet, maar voor mij was het ook niet automatisch voorzien.
Daarom dat ik schreef: vragen staat vrij .... Is het antwoord neen heb je niets verloren, is het antwoord ja heb je er wel iets bij gewonnen ..