24794
netweters
|
152728
antwoorden
|
20733
vragen
|
Beste,
Het is nu al dag 3 dat ons internet als ook de wifi om de 10 minuten uitvalt. TN gemaild via Facebook en ze zien wel iets maar zullen een technicus moeten sturen voor te kijken hoe en wat. Nu ja de prijs schrikt me wel af. Het enige dat ik weet tot nu toe is dat onze modem steeds herstart, is dat het probleem of komt dat door het probleem? Heb al reset gedaan maar heeft niet geholpen.
Met vriendelijke groeten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wellicht een defect aan de modem. En die technieker moet je normaal gezien niet betalen als de fout niet aan jou ligt. (In principe kan je de modem zelf gratis ruilen in Telenet Center.)
Ik denk het ook, is nog zo'n zwarte. Hangt hier van 2013 dus misschien een beetje oud? Ik weet niet hoelang zo'n dingen mee gaan? kan je die zo gaan ruilen of moet TN daarvoor toestemming geven?
Met vriendelijke groeten.
Je kan die modem zo omruilen in een Telenet center.
Groeten
Neen.
Mijn man heeft gebeld met Telenet en we mogen onze modem gaan omruilen. Nu beweren ze in de winkel dat je een modem wel kan ruilen maar de versterker zou je moeten kopen want die kan je nergens krijgen zei die man. Ik vind nu persoonlijk dat ik dat niet moet kopen maar, wat moet, moet zeker? Iemand ervaringen?
Met vriendelijke groeten,
Gewoon de modem inruilen. Waarom zou je opeens een versterker nodig hebben? De eerste Wifi-booster kan je overigens gratis huren. Zeker niet betalen!
Die mevrouw aan de telefoon zei dat we zeker de versterker moesten meepakken want dat we anders de modem niet zouden kunnen ruilen. Diene van de store zei ook dat dat niet moest. Nieuwe modem hangt op nu en alles werkt terug normaal nu.