24811
netweters
|
152857
antwoorden
|
20746
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is een nieuwere firmware maar er staat niets in de changelog over wifi problemen. Maar mogelijk is de firmware die je nu hebt beschadigd dus ik ga je het toch laten installeren.
Alle instellingen zullen worden gewist maar volg dan nog eens 🙂 de FAQ om het terug in te stellen als Access Point.
Laat iets weten! 🙂
@Vicky08- Toch maar even wachten met die firmware, zeker als er in de change log niets is te vinden over een oplossing voor dit probleem.
@Arthur2- Zoals je weet heb ik dezelfde router en ik ben (was?) zeker dat ik de meest recente firmware heb, nl. dezelfde als die wat Vicky heeft. Hoe kom jij aan dat ZIP-bestand? Op de site
http://www.tp-link.com/nl-be/download/Archer-C7_V2.html#Firmware
is immers te zien dat Archer C7_V2_150427 de meest recente firmware is.
@sb van hier: http://nl.tp-link.com/download/Archer-C7_V2.html#Firmware
Blijkbaar was dat per ongeluk de Nederlandse website 😛
(Al denk ik niet dat dat uit zou maken?)
edit: @Vicky08 probeer anders gewoon even dezelfde firmware als je nu had te installeren, ik denk nog steeds dat er een fout in zit. (dat kan altijd wel eens gebeuren)
Dit is de link van de nieuwste firmware die jij nu al hebt van de belgische website die @sb had gegeven.
@Arthur2- Bij Opmerkingen staat Archer C7(EU)V2. Strikt genomen is dat niet hetzelfde als Archer C7 V2. Verder staat er
2.The EU firmware was specialized for CE certification and can't be downgraded to other version, please click here for choosing your region and selecting the most suitable firmware version to upgrade.
Persoonlijk zou ik me er niet aan wagen.
Dezelfde firmware opnieuw proberen te installeren zou ik ook niet doen. Mijn ervaring is dat die dingen ofwel werken, ofwel niet. De huidige versie zou dus moeten werken. En er is veel kans dat er een waarschuwing komt, omdat het om dezelfde versie gaat. Dit lijkt me echt iets "proberen op eigen risico".
Gewoon een ideetje: kan je een vast IP instellen voor de tv?
Home > Instellingen > Netwerk > Netwerkinstellingen openen
Wat staat daar?