24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Kan op mijn tablet aangemeld blijven niet aanvinken zodat ik altijd opnieuw moet aanmelden ,eap staat aan
Als je een tablet van Apple hebt, dan zou dat moeten kunnen door een andere browser app dan Safari te gebruiken.
ja
Ik heb homespot en wifree ingesteld want soms werkt het één ginds en het ander niet en vice versa. Aangemeld blijven kan niet aangevinkt en 'meer info' klikken brengt me asap naar .... dezelfde inlogpagina
😞
Als je dan aan het werken bent valt de connectie uit bij bijv homespot en springt drie minuten later over op wifree of vice versa.
Kan het na al die jaren internet en "vooruitgang" nu écht eens niet stabiel? Het lukt wel in Zweden of Italië, waarom dan hier niet?
Oh ja, en ik ben géén uitzondering, velen zullen gelukkig gemaakt worden met een duidelijk, degelijk en bruikbaar antwoord.
Groetjes
Hallo.
ik heb hetzelfde probleem zowel op iPhone, iPad, als op een externe Windows computer
mvg
We hebben dit verder laten onderzoeken door onze collega’s. Hier is gebleken dat het op sommige toestellen aangevinkt kan worden en op andere niet.
Dit heeft te maken met de browser die je gebruikt. Wanneer je een volwaardige browser gebruikt (bv. Chrome) en het werkt niet, kijk je best de instellingen van je cookies na. Er wordt door onze Telenet Homespot namelijk gekeken of deze actief staan. Zo niet, wordt de checkbox uitgevinkt.
Je kijkt dus best even de instellingen van je cookies in je browser na.
Je kan eventueel de Telenet Mobile App installeren om automatisch verbinding te maken met Telenet Home- en Hotspots én de Telenet partners in heb buitenland:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-de-telenet-mobile-app/
Ook Telenet internetklanten zonder mobiel abonnement kunnen van deze app gebruik van maken.