Beantwoorden
Teppen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

inlogprobleem telenet homespot

Beste,

 

wanneer ik mij wil inloggen bij telenethomespot gebeurt er soms op mijn gsm (huawei mate 10 lite) niets. Ik krijg de melding dat ik nog moet inloggen of aanmelden maar er gebeurt niets. Wanneer ik dan naar een random pagina ga via chrome krijg ik bericht dat ik geen internet heb. Het kan soms tot 30 min. duren alvorens ik een bericht krijg dat ik me kan inloggen. Manueel naar de inlogpagina van telenet homespot gaan lukt niet want ik krijg bericht dat ik geen internet heb.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Het netwerk vergeten werkt niet.

Telenet wifree wil ook niet verbinden dus dat is ook geen oplossing. 

Tags (1)
0 Likes
21 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

inlogprobleem telenet homespot


@sb  schreef:

@Suzy

 

Ik ben niet helemaal mee met wat je verstaat onder profiel, maar ik heb Telenet Mobile verwijderd op mijn Pixel 3 (Android) en instellingen voor o.a. Ziggo zijn spoorloos, waar ze voorheen terug te vinden waren onder 'Opgeslagen netwerken'


@sb voorheen installeerde de WiFi-beheer functionaliteit in de Mobile app een soort 'profiel' op je toestel, zodat je toestel automatisch connectie maakte met WiFree netwerken in de buurt of partner netwerken in het buitenland.

 

Ik verwijs ernaar als profiel, omdat dit op iOS effectief een profiel is dat geïnstalleerd werd. Hoe dit op Android genoemd werd, moet ik je even schuldig blijven. Maar ben vrij zeker dat het Android toestel erdoor ook wel bepaalde instellingen of netwerken monitorde/gebruikte. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

inlogprobleem telenet homespot

@Suzy je linkt werkt niet door een spatie na de laatste / 

Als ik de link kopieer & plak zonder die spatie, werkt die wel.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

inlogprobleem telenet homespot

@m-jan20 thanks, de URL's zijn we me vandaag niet gunstig gezind precies. 😅


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Teppen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

inlogprobleem telenet homespot

Homespot geeft me nog steeds geen inlogpagina en bij wifree krijg ik ook geen verbinding. Help aub

 

clipboard_image_0.png

clipboard_image_0.png

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

inlogprobleem telenet homespot

@Teppen je hebt de Telenet Wi-Free verbinding ook al eens vergeten op je toestel? Dan heb je de kans om alle gegevens eens opnieuw in te vullen.

 

Voor de rest lukt het wel om met je inloggegevens op Mijn Telenet in te loggen (even om zeker te zijn dat het niet aan de login ligt)?

Het zou moeten lukken als je de instellingen exact volgt zoals in het artikel. Ik kan helaas niet alles verifiëren op je screenshot (beltoon kadertje staat erover). Maar als het blijft mislukken, lijkt het me best dat je persoonlijk eens contact opneemt met de klantendienst van Telenet (via sociale media of telefonisch) om te kijken waarom het niet lukt bij jou. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Teppen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
π-DAY! Mooi, mooi! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

inlogprobleem telenet homespot

Suzie alles werd exact ingegeven. Kan je me zeggen hoe ik verder moet met dit probleem 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

inlogprobleem telenet homespot

@Teppen zoals ik hierboven aangaf, neem je dan best even contact op met de klantendienst. De Netweters is nog altijd een klant-helpt-klant platform en geen klantenservice. Af en toe geven we (ikzelf en moderatoren) wel tips, advies of delen we belangrijke informatie over grotere storingen of algemene problemen, maar individuele support wordt hier vanuit Telenet niet gegeven. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.