Beantwoorden
Ankew
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

Beste, ik zou graag een tijdsslot instellen op de wifi-modem. Onze tieners gebruiken hun smartphone soms in de nachtelijke uren en we willen dit beperken.

Is het mogelijk om dit in te stellen per smartphone of geldt dit dan ineens voor de hele wifi en alle verbonden apparaten?

Ik zie enkel artikels die verwijzen naar instellingen onder windows maar het gaat hier niet over een laptop maar een Samsung Galaxy S9 en Apple Iphone

0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

@Ankew 

Je kan wel de wifi uitschakelen, maar dan wel voor iedereen. Via een virusbeveiliging kan je eventueel de gezinsregels instellen, maar dan moet je dit programma wel hebben voor al de toestellen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

Niet mogelijk. Je zou je HGW kunnen inruilen voor een modem-only, maar dan moet je nog een eigen router kopen en instellen. Bovendien werkt de tv-box niet met een modem-only. Dat gezegd zijnde, tieners zijn inventief. Als jij het draadloze netwerk blokkeert, dan is er nog 4G, TelenetWiFree, het netwerk van de buren, ... Genoeg manieren om het te omzeilen. Een kennis van me heeft dat heel simpel opgelost: de "GSM doos". Als de kinderen gaan slapen moeten ze daar hun smartphone inleggen. Zijn filosofie is dat smartphones niet thuishoren in de slaapkamer. Kan je hem ongelijk geven?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Topicwurm! Al 25 duimen! π-DAY! Say what?!

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

Voor Android »»» Family link, zeer handig en gebruiksvriendelijk!

 

Voor IPhone heb ik geen idee...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

startpage.com > bypass family link

 

(-:


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

Ik ben zelf actief in de netwerk security business, heb een state of the art firewall die alles kan wat je maar wil.

Toch is er maar 1 ding dat echt goed werkt op lange termijn: goede afspraken met je kinderen 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ClaesOnline
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

Je kan inderdaad je Emta 3 in 1 inruilen voor eem modem Only en er een PFSene of Ubiquiti router achter hangen. Daarbij zijj zo een instellingen mogelijk. Je kan ook het mac adres van die apparaten blokkeren in je Telenet instellingen en dan weer deblokkeren wanneer je wil.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

kan ik een tijdsslot instellen op de modem?

Allemaal nutteloos. Ofwel heb je koorknapen als kinderen en dan leggen ze elke avond gewillig hun toestel beneden, ofwel verzinnen ze overal iets op. Ze zullen in hun kring wel genoeg informatie vinden om alle hindernissen te omzeilen.