Hoi, Eerst en vooral: zelf ben ik altijd redelijk tot zeer tevreden geweest over de service van Telenet. Maar de "tijdlijn" van de reactietraagheid van Telenet op m'n recentste vraag loopt toch écht de spuigaten uit. *Op 05/06 stel ik een vraag over de Telenet spamfilter en het feit dat regels instellen voor spam soms en daarna gewoon niet meer werkt. De details hierover vind je in een aparte thread: https://www.netweters.be/t5/E-mail/Mails-van-een-forum-worden-steeds-als-spam-gezien/td-p/40662 *Twee dagen later krijg ik een sms dat er aan mijn"probleem" gewerkt wordt en nog even geduld moet hebben. Geen probeem. *Op 16/06(!) nog steeds geen reactie. Op aanraden van @sb neem ik contact op met Telenet via een "alternatief kanaal". Op 10/06 stuur ik een bericht via Facebook . Na het opgeven van het contactnummer van m'n vraag, meldt men mij dat een collega mij heeft opgebeld en dat de zaak opgelost is. Ik ben nooit opgebeld. In hetzelfde "gesprek" zegt men me dat hierover reeds een dossier werd opgemaakt voor de technical back office. Ik vraag me af of men het dan heeft over het dossier dat reeds afgesloten is, of dat er een nieuw geopend werd. Die vraag blijft open. *Op 21/06 bel ik Telenet toch nog maar eens op. Wat blijkt: De "zaak" heeft nog stééds" de status opgelost terwijl ik al op 2 manieren heb aangegeven dat dit niet het geval is. De vriendelijke mevrouw zegt me dat ze bij het(gesloten dossier) de nodige bemerkingen gaat zetten en dat men mij telefonisch zal contacteren. Ondertussen haalt @sb er @Suzy bij die blijkbaar bij Telenet werkt. Zij meldt me dat ze er zeer zeker en vast nog op terugkomt. Ze vindt het ook jammer mijn ervaring met onze telefonische klantendienst niet goed zat... Sorry Suzy, maar dat zijn de antwoorden die ik telefonisch en via Facebook net iets te veel heb gekregen. Ik begrijp wel dat ook jij me wil helpen maar altijd een antwoord krijgen dat vrij vertaald "we zullen het doorgeven" betekent is na al die tijd toch zéér ongeloofwaardig geworden.... Het gaat hier niet enkel over de telefonische klantendienst, maar ook het oorspronkelijk webformulier(mail dus) dat ik invulde en ook nog eens de communicatie via Facebook. Ondertussen zijn we 17 dagen na de oorspronkelijke vraag/klacht en heb ik nog geen enkel contact gehad met iemand(een persoon dus) die iets kent over het onderwerp., behalve dan met mensen die waarschijnlijk met de beste bedoelingen proberen om mijn(misschien nog steeds zogezegd opgeloste) vraag door te spelen naar zo'n persoon. Over de essentie van mijn oorspronkelijk bericht heb ik nog geen enkel contact gehad met Telenet. Stel dat iemand (die het probleem begrijpt) mij per mail of telefonisch antwoordde dat men het ging nagaan maar dat het toch wel een 14-tal dagen kon duren, dan wist ik tenminste iéts. Of, sorry, maar er is iets mis met de regels die je kan toepassen op je webmail, maar...... Dan wist ik tenminste ook iéts. Oorverdovende stilte. Ik hoop dat jullie ervaringen met de helpdesk beter zijn maar dit moest me toch even van het hart....
... Meer weergeven