Franka49704
Professional Weetjesweter
Franka49704
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-01-2025
07:53
|
Lid sinds: 03-03-2016
Datum laatste bezoek: 16-01-2025 07:53
Ranking
Professional Weetjesweter
03-03-2023
09:14
Toch niet normaal he?
... Meer weergeven
03-03-2023
09:13
Ik vind, zelfs het kleinste verschil, al dramatisch en is niet meer van deze tijd, je maakt je er gewoon onbetrouwbaar en ongeloofwaardig door...Ik betaal tenslotte voor een bepaald aantal GB...dan dienen die tellers ook juist te zijn maar zoals ik al zei, toch echt wel amateuristisch voor zo'n grote speler....'t is dat ik graag loyaal ben en dat switchen naar een andere provider niet zo gemakkelijk gaat als dat men steeds beweert, anders had ik zeker al eens veranderd maar spijtig genoeg is het op een ander ook niet automatisch beter.
... Meer weergeven
02-03-2023
20:07
Hallo,
Jawaddedadde, toch raar dat bij Telenet de overgang naar een vernieuwde app en vernieuwd "mijn Telenet" op de site, niet "smooth" kan verlopen. Ik moest plots overal weer aanmelden, de verschillende gebruikers en simkaarten waren plotseling niet meer gekoppeld en dus ook niet meer gekend, ook ikzelf niet als hoofdgebruiker. Dat vind ik in deze tijden niet normaal, dat zou veel beter moeten verlopen maar waar ik nog het meest last van heb is dat het verbruik van internet op de app en in "mijn telenet" volledig verschillend is??? Je kan op de site je daluren en piekuren niet meer opgesplitst zien, in de app wel maar het verschilt enorm...en qua gebruiksgemak totaal geen vebetering, integendeel. Dat kan echt wel beter TELENET, zoals je van een providergigant zou mogen verwachten!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: groot verschil in verbruik internet tussen app en site
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet login
-
Telenet-app
25-10-2022
07:36
Hallo, een smartphone samsung a12 maar volgens mij kan het op geen enkel apparaat aangepast worden...
... Meer weergeven
24-10-2022
18:51
Hallo,
kan je op de nieuwe tv-app de download locatie en de grootte die de app gebruikt voor die downloads aanpassen? Ik heb nu maar, volgend de app, 3Gb ter beschikking. Dat is wel erg weinig vergeleken met Disney+ en Netflix...
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Tv app download locatie en grootte aanpassen???
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-app
06-10-2022
08:24
3
Hallo, Ik lees net dat Free G stopt vanaf 23/10/2022....???? Deuhhhhhh,ik heb een Wigo 35GB dus dit is ook voor mij het geval... Dus weer iets minder maar abonnement even duur? Grondwettelijk hof hier en grondwettelijk hof daar, dat kan allemaal wel zijn maar vergroot gewoon voor die gebruikers die hiervan konden gebruik maken hun pot evenredig met wat ze nu verliezen, klaar...zoooooo erg is dat toch niet en wel hééééél eerlijk. Of ben ik te streng?.......NOT!
... Meer weergeven
11-08-2021
08:52
Hallo,
nu we reclame niet meer kunnen doorspoelen, gaat iedere klant gratis TerugkijkTV aangeboden krijgen...ik betaal voor PLAYMORE een aanzienlijke prijs waar ook TerugkijkTV in vervat zit en waar ik dus ook voor betaal. Ik mag hopen dat mijn PlayMore iets goedkoper wordt of hoe zit dat of ga ik toch weer bedrogen uitkomen? Je mag verwachten dat er nog klanten zijn die zich dit afvragen. Misschien de volgende keer dat ineens mee vermelden met de grote aankondigingen op TV, zoveel gemakkelijker!
Grts,
... Meer weergeven
27-07-2021
18:31
Hallo,
wanneer ik mijn 5 geregistreerde toestellen wil raadplegen blijken die allemaal hun naam kwijt te zijn die ik hun gegeven had. Er staat nu "web_79 of web_266, enz". Héél erg ambetant...En ze allemaal verwijderen en terug registreren, wat een oplossing zou kunnen zijn, doe ik voorlopig niet omdat ik graag had geweten of er nog mensen zijn die dit probleem hebben of hadden. Ook vind ik dit eerlijk gezegd, als het niet aan mij ligt, niet kunnen dat dit zich plotseling voordoet, het is al erg genoeg dat er toestellen geregistreerd dienen te worden, bij Netflix is die heisa allemaal niet nodig..Hartelijk dank voor jullie reakties!
Titel gewijzigd door Kevin (mod) I Vorige Titel: Geregistreerde toestellen zijn allemaal naam kwijt
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet TV Yelo-app
13-04-2021
20:50
Ah, ok, verkeerd begrepen 😀, maar ik ga je tip zeker proberen en blijven proberen... Bedankt!
... Meer weergeven
13-04-2021
18:56
Hallo Stefaan, het heeft weinig te maken met hoeveel er gelijktijdig aan het streamen zijn want hij doet het gewoon elke keer, ik krijg de app niet één keer aan de praat, steeds dezelfde melding...en als ik op veel verschillende toestellen van alles uitprobeer ben ik ook nog eens een schaars plekje van 1 van de 5 geregistreerde toestellen kwijt...dat vind ik eerlijk gezegd ook niet meer van deze tijd, netflix of eurosport player speel je op zoveel toestellen als je wil maar dat is natuurlijk een andere topic, sorry...bedankt voor je antwoord!
... Meer weergeven
13-04-2021
18:52
Hallo, ja dat lukt wel maar het is op de tablet en het is moeilijker om door de menu's te scrollen en veel minder handig dan dat je met de app werkt. Op een desktop pc is die oplossing geen probleem maar android werkt beter met de app maar bedankt voor je antwoord!
... Meer weergeven
11-04-2021
15:16
Hallo beste netweters,
ik heb op een oude Nexus met geupdate Androis naar 6.1.0 de yelo play app geïnstalleerd en dat was geen enkel probleem maar elke keer wanneer is de app open kan ik tussen de menu's scrollen tot is daadwerkelijk de uitzending moet zien maar dan krijg ik telkens 'er is een streamingsprobleem' te zien. Wat kan het volgens mij niet zijn: mijn Wifi is dik in orde, prima ontvangst...juist ingelogd en toestel is gekend als 1 van mijn 5 geregistreerde apparaten. Ga ik via google op ,mij tablet dan lukt dat maar is erg tijdrovend en buggy daar het eigenlijk niet gemaakt is om via google op een tablet te werken maar best via de app. Via internet op de tablet kan ik dus wel de uitzending of terugkijktv bekijken. Op de pc had ik soms ook dat probleem en toen bleek het een probleem met Silverlight te zijn. Maar op google play vind ik geen silverlight voor op de tablet. Ik heb me al suf gezocht op het internet over dit probleem maar daar zie ik niet direct een antwoord op het probleem, één antwoord maakte zelf de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten en dan opnieuw te proberen maar dat ben ik dus helemaal niet van plan want ik heb deze tablet pas opnieuw geïnstalleerd. Enig idee waarom dat streamingsprobleem telkens tevoorschijn komt? Hartelijk dank mensen en een fijn weekend gewenst!
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: streamingprobleem
... Meer weergeven
- Tags:
- Nexus
Labels:
- Labels:
-
foutmelding
-
Telenet TV Yelo-app
23-12-2020
10:23
Klopt Ignace, het lijkt volkomen logisch maar ik ben er toch wel even mee bezig geweest. Nogmaals bedankt voor de steun!
... Meer weergeven
23-12-2020
10:17
Het probleem is gisteren inderdaad plotseling begonnen ZONDER iets te veranderen en dus ZONDER mijn tussenkomst zoals je zelf scherp opmerkt, duidelijk geschreven. Maar ik heb het dan proberen op te lossen door het opnieuw instellen van mijn account, dat lukte eerst niet en daarna wel door iets bijkomend aan te vinken... Misleiding, hoe...wanneer en waar? 🤔 Hartelijk dank voor je reactie...
... Meer weergeven
23-12-2020
07:50
1
Beste, alles werkt weer, er moest in een andere tabblad (server voor uitgaande mail) in Outlook nog iets aangevinkt worden ("voor de uitgaande mailserver (SMTP) is verificatie vereist") Mijn poorten en beveiliging (SSL en TLS) waren dus goed ingesteld, alleen dit niet maar het was wel even zoeken en staat volgens mij ook niet op de Telenet-site vermeld maar wel weer wat bijgeleerd. alleszins bedankt voor de behulpzaamheid!
... Meer weergeven
Berichten die Franka49704 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-01-2025 22:31 | |
1 | 19-04-2024 16:02 | |
1 | 28-01-2024 19:02 | |
1 | 06-03-2023 15:23 | |
3 | 06-10-2022 08:24 | |
1 | 23-12-2020 07:50 | |
2 | 11-04-2020 07:18 | |
1 | 04-04-2020 09:00 | |
1 | 29-01-2020 23:16 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4086 | 23-12-2020 07:50 | |
6568 | 11-04-2020 07:18 |