Ik stel voor dat u de betreffende post verwijdert of aanpast dan, ik heb gemerkt dat ik de berichten niet kan bewerken Christof. De zaak zit nu zo, de oude decoder blijven werken tot eind 2026, de overstap is uitgesteld. Er is ook vandaag een conferentie geweest waarin beslist is geen internet meer op de coax te zetten dus mijn storing bij terugkijktv is opgelost. Er is geen terugkijktv meer. Ik ben dus vandaag voor het blok gezet, ik neem vast internet bij, ik doe nog even voort of in verander van provider. En dan komt hier een mod die commentaar heeft over mijn taalgebruik. Mijn taalgebruik. Klanttevredenheid, even nog met internetsignaal en de tijd om er eens over na te denken is er niet bij. Telenet is niet langer in staat de storing weg te werken dus ze knippen het internet signaal op de modem. Voila. 't is ook opgelost. Is dat netjes geregeld van Telenet Christof? Wat zeggen de spelregels over de handelswijze van Telenet t.o.v. een goede klant sinds meer dan 20 jaar? Verder wordt door Telenet sinds het jaar 2021 via het tv journaal gecommuniceerd dat de coax zou verdwijnen zei de klantendienst. Stel dat ik toen preventief vast internet had genomen, dan had ik reeds 4 jaar vast internet betaald terwijl de coax al die tijd is blijven werken. En ten derde, Telenet is nu, omdat niemand na 4 jaar nog na denkt over het ooit ergens verdwijnen van de coax kabel brieven aan het rond sturen naar alle kanten, (woorden van de telenet medewerker die ik net mer dn een uur aan de lijn heb gehad). En waarschijnlijk omdat te veel klanten niet door hebben dat ze iets moeten doen krijgen ze nog een jaar alle diensten via de coax, voor diegene die geen vast internet van Telenet hebben. Behalve ik dan. Waarschijnlijk omdat ze de storing bij terugkijktv, die via internet loopt niet opgelost krijgen. Ten vierde, net omdat het wifisignaal van Telenet op de 2.4 onstabiel bleefnu bijna tien jaar terug denk ik, zelfs met een bekabelde wifi versterker er bij heb ik dat vaste internet signaal opgezegd. Precies omdat Telenet nooit haar diensten naar behoren heeft kunnen leveren op mijn adres. dus het is geen optie momenteel om van Telenet vast internet terug in huis te halen. Het vast internet op mijn adres is nooit in orde geweest via de coax van Telenet. Conclusie, bij de telenet klantendienst kan er niets worden opgelost, niet zo lang ze geen diensten op correcte manier kunnen leveren op mijn adres beste Christof. Dus wat stelt u nu voor in mijn geval om te doen? Wat zal ik nu schrijven naar de klantendienst. Misschien ziet u nog een optie die ik heb gemist? Want de klantendienst heb ik net en uur lang aan de lijn gehad.
... Meer weergeven