Weetnetter
Freshman Meerweter
Weetnetter
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-02-2024
22:52
|
Lid sinds: 19-11-2016
Datum laatste bezoek: 29-02-2024 22:52
Ranking
Freshman Meerweter
13-08-2023
19:59
1
Ja inderdaad. Je moet wel geluk hebben dat je er één aan de lijn krijgt en niet zo'n NL-se dame die van toeten of blazen weet. Tot nu toe geen onderbrekingen meer gehad maar we gaan nog niet te vroeg euforisch doen.
... Meer weergeven
12-08-2023
11:45
5
De laatste tijd heb ik dagelijks meerdere keren internet onderbrekingen van een paar minuten. Gisteren toch maar eens gebeld naar de TN klantendienst en na een paar minuten een vriendelijke en toch wel deskundige medewerker aan de lijn. Mijn probleem uitgelegd en na een paar checks kreeg ik de bevestiging dat mijn modem regelmatig een reset doet (gisteren 7 keer volgens hem). Suggestie: ik stuur een technicus terplaatse waarop ik meld dat ik mss zelf een nieuwe modem kan gaan halen in het TN center niet zo ver hier vandaan. Geen enkel probleem dixit de medewerker, ik zorg dat alle info genoteerd staat in het systeem. Deze morgen naar het TN center geweest en daar ook vriendelijk geholpen en op 10' was ik terug buiten met een nieuwe modem. Terug thuis nwe modem aangesloten en zowaar na 15' wachten alles terug actief. Wel met een nieuw IP adres maar dat is normaal. Nu afwachten of de onderbrekingen opgelost zijn maar ik heb nu toch wel een goed gevoel gekregen en heb de indruk dat het stilletjesaan begint los te lopen bij TN.
... Meer weergeven
28-06-2023
21:04
2
Na bijna 6 maanden gezeur en gezaag bij Telenet omdat mijn e-mailadres ergens was verzeild geraakt en ik het niet kon terugplaatsen naar mijn mailbox (zie vorige berichten) is het eindelijk gelukt ! Zonet nog maar eens geprobeerd om het terug te plaatsen en zowaar... gelukt ! ---> "Mailbox instellingen zijn succesvol aangepast"
... Meer weergeven
15-06-2023
11:43
@Suzy Hier nog altijd hetzelfde probleem en dit nu al meer dan 6 maanden. Als ik het "vermiste" e-mailadres wil toevoegen aan mijn mailbox krijg ik nog altijd de melding "Het gekozen e-mailadres is niet meer beschikbaar. Kies een ander e-mailadres." Ook geen knop "E-mailadres vrijgeven" te bespeuren...
... Meer weergeven
11-06-2023
23:44
Misschien eens een andere browser proberen... hier gebruik ik Google Chrome.
... Meer weergeven
11-06-2023
23:10
Via de knop "bestetarief.be" kom ik op een pagina van het BIPT met alle mogelijke providers + hun prijzen. ...https://api.besttariff.be/#/services/bundle...
... Meer weergeven
11-06-2023
22:33
@Master-Magic Zonet even geprobeerd en alles ok hier...
... Meer weergeven
28-05-2023
13:37
1
في مكتب المساعدة في الدار البيضاء: متى ستنشرون عناوين بريدي الإلكتروني من فضلكم؟
... Meer weergeven
27-05-2023
09:07
"John Porter kan best snel opkrassen,heeft er in zijn bewindsjaren weinig tot niets van terecht gebracht." Mister Porter zal niet opstappen want hij heeft idd niets of weinig gedaan voor de klanten maar door de aandeelhouders wordt hij op handen gedragen en het zijn zij die beslissen of hij moet gaan. "€ 2.665,0 miljoen opbrengsten voor het jaar afgesloten op 31 december 2022" "€ 997,0 miljoen nettowinst voor het jaar afgesloten op 31 december 2022" "As the CEO and MD & Director of Telenet NV, the total compensation of Mr Porter at Telenet NV is $2,637,391.
... Meer weergeven
26-05-2023
13:44
1
Goed zo jongen... ! Fantastisch hoe jij toch aan die inside informatie komt.
... Meer weergeven
26-05-2023
11:13
Heeft er soms iemand het nummer van Casablanca... ?
Vandaag terug voorpaginanieuws HLN.
Helpdesk in Casablanca
“Als er problemen zijn, dan moeten wij onze eigen helpdesk contacteren”, verduidelijkt Quentin. “Dat verliep altijd vlot maar nu niet meer, door de hoeveelheid klachten. Het is ook onpersoonlijk geworden, gewoon een berichtje. Vroeger kon je met iemand bij Telenet bellen, maar dat is voorbij. Telenet heeft de technici ondergebracht bij Unit-T en wij moeten een helpdesk in Casablanca (in Marokko, red.) contacteren waar ze ons niet kunnen helpen.”
PS: ik weet het... niet erg on-topic maar zie het als algemene informatie.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: geavanceerde instelling van modem niet beschikbaar
... Meer weergeven
24-05-2023
09:04
@Suzy Wat ik ook al een paar maanden vastgesteld heb (sinds januari !) is dat er vroeger een lijst bestond met "voorlopig verwijderde" e-mailadressen. Je kon daar e-mailadressen parkeren en dan had je 6 maanden de tijd om ze terug te plaatsen naar hun oorspronkelijke mailbox. Of je kon ze via die lijst definitief verwijderen. Nu is die lijst verdwenen (althans bij mij). Dat wil zeggen dat e-mailadressen die je voorlopig hebt gedeactiveerd niet meer kan terugplaatsen OF definitief verwijderen. Als je dan toch probeert om een gedeactiveerd e-mailadres terug naar jouw mailbox te verplaatsen krijg je de melding: Het gekozen e-mailadres is niet meer beschikbaar. Kies een ander e-mailadres. Voor mij persoonlijk erg vervelend daar ik zo verschillende e-mailadressen ben kwijtgespeeld. Ik kan ze nergens terugvinden.
... Meer weergeven
23-05-2023
11:01
1
@Suzy Het probleem met mijn mailboxen is al een tijdje geleden opgelost. Wel krijg ik heel sporadisch bij het inloggen geen mailbox-tegel te zien maar als ik dan een poosje later terug inlog is alles terug normaal. Voor mij is dit evenwel geen issue. Bedankt om de "inactiv" suggestie intern door te sturen !
... Meer weergeven
22-05-2023
18:28
2
@FVDM Ik heb dat soms ook maar als ik dan iets later terug inlog is die mailbox-tegel er terug. Wat ik ook ervaar is dat de tegels niet altijd op dezelfde plaats staan maar daar gaan we niet over mekkeren. Iets wat ik wel mis (is hier al eens gemeld door iemand anders) is in Port Forwarding de mogelijkheid om een regel "inactiv" te markeren. Nu staat er alleen UDP, TCP en BOTH. Vroeger stond daar INACTIV ook bij. Je moet de regel wissen en daarna terug ingeven.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 13-08-2023 19:59 | |
5 | 12-08-2023 11:45 | |
2 | 28-06-2023 21:04 | |
1 | 28-05-2023 13:37 | |
1 | 26-05-2023 13:44 | |
1 | 23-05-2023 11:01 | |
2 | 22-05-2023 18:28 | |
1 | 22-05-2023 10:18 | |
1 | 22-05-2023 10:36 | |
1 | 22-05-2023 07:57 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3563 | 22-05-2023 07:57 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig