dokwerker44
Experienced Weetjesweter
dokwerker44
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-01-2025
05:21
|
Lid sinds: 08-10-2017
Datum laatste bezoek: 06-01-2025 05:21
Ranking
Experienced Weetjesweter
01-02-2019
19:20
2
Ik heb het vandaag geprobeerd in Brussel en inderdaad : Het werkt terug om in te loggen met Telenet paswoord ! Goede punten voor Telenet en bedankt voor de goede communicatie.
... Meer weergeven
28-12-2018
05:54
Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van Voo en Telenet. Voo antwoordt niet en Telenet ging het probleem oplossen. Tot nu toe echter zonder resultaat. Waarschijnlijk botert het niet zo goed tussen Voo en Telenet.
... Meer weergeven
27-12-2018
05:49
Hallo, het probleem is bij mij nog steeds niet opgelost. Je kan best ook eens een melding maken op het Voo forum. https://forum.voo.be/
... Meer weergeven
26-11-2018
17:47
1
Hallo, sorry voor mijn laat antwoord. Ik heb verschillende screenshots gepost op het Voo Forum : https://forum.voo.be/ma-connexion-internet-17/security-certificate-problems-when-connecting-voo-with-telenet-pasword-18020/index1.html#post159039 Hopelijk is dit voldoende ? Ik heb ook al geprobeerd met verschillende smartphones en verschillende browsers overal rond in Brussel (waar Voo netwerk beschikbaar is) : Overal hetzelfde probleem. (redirect naar Voo inlog pagina.) Wanneer ik inlog op telent hotspot (in NMBS station) : geen enkel probleem !
... Meer weergeven
23-11-2018
16:50
Hallo, Reeds 2 x gebeld met Telenet. Volgens de helpdesk van Telenet ligt het probleem bij Voo. heb die ook al gecontacteerd echter zonder antwoord. Op beide websites wordt er geclaimd dat men van elkaars netwerk gebruik kan maken, maar dit blijkt dus niet zo eenvoudig te zijn. Zou graag een klaar antwoord kennen : Is er een tijdslimiet op het gebruik van een homespot ?? Mijn ouders betalen voor een volledig pakket en gebruiken het internet nauwelijks. Dus verwacht ik dat ik het Voo netwerk kan gebruiken als ik in Brussel ben. Zijn daar limieten op ? Graag heldere communicatie daarover, want ik heb de indruk dat mijn account geblokeerd is. Mijn ouders betalen voor Telenet internet maar krijgen dus maar halve service. Kan je dat even bespreken met de technische dienst van Voo a.u.b. en mij daarover terugmailen. Dank
... Meer weergeven
19-11-2018
17:41
Hallo, Dit heb ik vorige week al gedaan / Er is een ticket nummer (Issue numéro F_20181113_369675463) aangemaakt en iemand heeft mij opgebeld met de melding dat ze ernaar zouden kijken, maar tot nog toe geen verandering in de situatie. Steeds teruggeleid naar de Voo inlog pagina.
... Meer weergeven
18-11-2018
17:11
Hallo, helaas lukt ook dat niet. Ik heb het ook al vanaf mijn smartphone geprobeerd en op andere plaatsen in Brussel. Steeds hetzelfde : teruggeleid worden naar het Voo inlogscherm. Nochtans lukt het wel om met mijn usernaam en paswoord op een telenet homespot in te loggen (in station Brussel Zuid.)
... Meer weergeven
17-11-2018
05:46
Hallo, Probleem is nog steeds niet opgelost. Iemand anders heeft blijkbaar zelfde probleem. forum.voo.be/wi-free-18/homespot-telenet-ou-se-trouve-la-limitation-17934 Altijd wordt ik na het invullen van het paswoor teruggeleid naar het Voo scherm.
... Meer weergeven
10-11-2018
18:21
Ik heb hetzelfde probleem (aangekaart op https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Voo-telenethomespot/m-p/14596#M3779). Deze avond (10/11/2018) nog eens geprobeerd en nog steeds zonder succes : telkens kom ik terug in het Voo inlogscherm terecht.
... Meer weergeven
10-11-2018
18:19
Hallo, bedankt voor het bericht. Ik heb het deze avond geprobeerd. Wanneer ik ingeef in het Voo scherm als userid : telenet/userid en paswoord heeft het als foutmelding aan dat ik een verkeerde usernaam en paswoord gebruik. Moet er ook vóór het paswoord telenet/... komen ?
... Meer weergeven
10-11-2018
10:35
Hallo, bedankt voor de reactie. Ik zal deze avond bekijken of het lukt om via telenet/userid om in te loggen op het Voo netwerk.
... Meer weergeven
09-11-2018
19:41
Wanneer ik probeer in te loggen op Voo ( https://wifree.voo.be/login.html) krijg ik na het kiezen van 'Ik ben een telenet gebruiker' het telenet scherm. Daar vul ik mijn username en paswoord in als telenet gebruiker. Tot voor kort lukte dit maar nu kom ik terug terecht op het Voo inlog scherm. Ik geraak dus niet meer ingelogd ! Ik heb Voo al gecontacteerd maar die zeggen dat het probleem bij TELENET ligt. Kan iemand dat van de technische dienst eens uitzoeken a.u.b. (reeds gepost op Voo forum)
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet Homespot
-
WiFree
08-11-2018
05:26
Hallo,
Sinds gisteren heb ik problemen om in te loggen met mijn PC op Voo Homespot (Wifree). Bij gebruik van mijn telenet paswoord krijg ik het bericht 'Problemen met het veiligheidscertificaat'.
op Telenet Homespot ondervind ik geen problemen.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet Homespot
-
WiFree
12-10-2017
05:23
Bij connecteren met hotspot gebruik je dus automatisch VPN ? Is het mogelijk dat bij gebruik van een eigen VPN op uw computer (vb. Cyberghost) het wel mogelijk is om een extender/repeater te gebruiken ?
... Meer weergeven
08-10-2017
19:05
Het gaat om een range extender niet om een homeplug ! Weet je soms of die bruikbaar zijn voor Wifree (wifree, hotspot , FON, belgacom fon, ...)? Volgens sommige gebruikers zijn open netwerken niet te versterken. Mogelijks kan een WIFI USB adapter ook een oplossing zijn om mijn (oude) laptop een beter signaal te geven ?
... Meer weergeven
Berichten die dokwerker44 geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
3 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 01-02-2019 19:20 | |
1 | 26-11-2018 17:47 |