Amedeeke
Freshman Meerweter
Amedeeke
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-04-2022
02:04
|
Lid sinds: 15-05-2019
Datum laatste bezoek: 24-04-2022 02:04
Ranking
Freshman Meerweter
30-09-2021
22:20
Stelt niet veel voor... heb nog maar eens gebelt weer een belofte gehad dat het inorde ging komen binnen de 30 minuten en het is niet inorde gekomen. Dusja morgen nog maar eens bellen... Heb al reeds een abbonement gepakt bij proximus voor verder te geraken... weet nog niet of die tijdelijk zal zijn of permanent.
... Meer weergeven
28-09-2021
22:13
Beste,
Hebben jullie ook zoveel problemen met diensten te activeren.
Ik heb onlangs met mijn gsmnr's de overstap gedaan naar telenet. Elke nr stond in error en moest manueel werk voor gedaan worden om dit geactiveerd te krijgen. 3 keer heb ik moeten telefoneren voor mijn nr's pas actief waren...
Nu ben ik al 2 weken bezig voor voice over wifi geacctiveerd te krijgen op mijn nummers maar het lukt maar niet, elke keer zeggen ze dat de dienst in error staat, laten ze me 15 minuten aan de telefoon wachten om dan een ticket aan te maken die ze dan sluiten na 3 dagen zonder oplossing.
Mijn huis heeft een slechte dekking voor telenet... Ik heb een iphone 11 MAX en 12 MAX dus mijn toestellen zijn compatible het werkte ook bij Proximus.
Met het feit dat ik een firma ben en zo al een paar oproepen ben misgelopen verlies ik hier oproepen van klanten door... weten jullie hoe je dit kunt escaleren bij Telenet, zoniet ga ik terug naar proximus.
Titel gewijzigd door Lesley1 (mod) | Vorige titel: Voice of Wifi kan niet geactiveerd worden
... Meer weergeven
03-12-2020
22:06
Achja ik heb die speedboost 1gbit en in de piekuren (van 18uur tot 24uur) is sneller als 500mbit halen een mirakel. Ik haal nu om 22uur zelf maar 400mbit... en neen ik woon niet in een appartement blok met veel telenet klanten naast mij. Hoop dat ze in Leuven de capaciteit wel aan kunnen anders gade vroeger betaalde klanten minder snelheid geven, omdat ge graag reclame stunt wou doen.
... Meer weergeven
16-03-2020
14:01
Na 2 keer gebeld geweest te zijn dat het plots toch mogelijk zou zijn, en dan toch niet en me dan op 300mbit te zetten, heb ik uit frustratie mijn abbonment opgezegt... heb ook alles wat ik hoste voor klanten in een datacenter gegooit... zal wel wachten op glasvezel, want Telenet is niet geinterseerd in Dilbeek.
... Meer weergeven
07-01-2020
11:33
@Ex-Netweter dat ge live gaat met 80% heb ik geen probleem mee... dat niemand in Telenet u info kan geven wanneer het beschikbaar zou komen, en dat de mensen van de klantendienst altijd uit de lucht vallen dat er ook een groep nog niet kan aangesloten worden vind ik ook raar. Blijkbaar is daar toch een groot communicatie probleem tussen hun teams. Hun communicatie is ook enorm bedriegelijk want daar staat letterlijk in dat het overal beschikbaar is en dat is niet het geval!! https://press.telenet.be/telenet-brengt-giga-internet-naar-heel-vlaanderen-en-brussel "Van Middelkerke tot Achel, van Etterbeek tot Kalmthout: ons giga-netwerk is overal beschikbaar."
... Meer weergeven
07-01-2020
11:06
Bij mij zijde ze begin december tegen eind 2019 zal iedereen het hebben, dat komt inorde... en vorige week belde dezelfde persoon om te zeggen dat het niet gelukt is voor 2019. Toen ik vroeg wanneer dan wel... kon hij mij geen datum meer zeggen, ook niet of het nog een maand, kwartaal, half jaar of jaar ging zijn. Project managment kennen ze daar percies niet.
... Meer weergeven
05-12-2019
22:14
Ik woon in Dilbeek dat is Vlaams Brabant en telenet zit hier al 20 jaar. Naast Brussel is vlaamse rand... en onze kabelmaatschappij is ook al jaar en dag door telenet overgenomen.
... Meer weergeven
05-12-2019
15:13
1
Igver: Ik lees: "ik ben blij dat Telenet al bijna tot in de kleinste uithoeken de kabel vernieuwd heeft" Ik woon vlak naast Brussel en daar heeft Telenet nog niet de moeite gedaan om de kabel te vernieuwen. Over die FUB vraag, ik geloof niet dat dit altijd maar opnieuw aanhalen op deze forum zin heeft... Ik denk dat het mailen naar Telenet even weinig zin heeft. Volgens mij zal de FUP pas aangepast worden als statistieke aan tonen dat heel veel eindgebruikers op smallband komen of een politieker of journalist er last van ondervinden en er een zaak van maakt.
... Meer weergeven
09-11-2019
00:35
5
Technische dienst heeft mij gebelt en die mensen hebben dat op twee dagen gefixt. Top service van die mannen !
... Meer weergeven
05-11-2019
17:07
Dus omdat Wigo business klik word verlies ik mijn 500/40 mbit en ga ik naar 300/30. Dit omdat in mijn regio geen 1GBIT beschikbaar is. Als je belt naar Telenet is het ook niet mogelijk om mij terug 500/40 te geven... Veel excuses en ze vinden het spijtig voor mij, maar niemand die een oplossing heeft. Ga eens moeten zien hoe ik dit opgelost krijg, want nog een jaar wachten vind ik geen goede oplossing ik wil men 500/40 terug!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Speedboost
05-11-2019
16:46
@Suzy ik heb gebeld met Telenet vandaag en blijkbaar hebben jullie alle abbonmenten omgezet naar klik en de mensen die 500mbit hadden worden overgezet naar 1GBIT maar omdat mijn regio dat niet kan krijg ik terug 300/30. Ik bel hier voor en er is totaal geen mogelijkheid meer om 500/40mbit te krijgen... Dat is totaal niet serieus!
... Meer weergeven
05-11-2019
16:05
Business Fibernet heeft onbeperkt volume, staat ook steeds vermeld op de website.
... Meer weergeven
05-11-2019
16:02
Ben je zeker dat er niets je bandbreedte aan het op eten is, ik zie daar een torrent client en een origin client... dit zijn meestal dingen waar downloads actief op kunnen zijn. Kan je toch eens zien op Task Manager, bij performance of er toch niks op u ethernet trafiek aan het generen is.
... Meer weergeven
05-11-2019
15:58
1
Ben blij dat je geen malchance hebt dat je in een van de regio's zit waar Telenet geen GBIT internet aanbied. Zou wel tof zijn moesten ze deze regio's publiceren.
... Meer weergeven
04-11-2019
20:29
Swat deze middag gebeld en die aan de telefoon zei dat hij het ging activeren maar heeft niks gedaan zit nog altijd op 240mbit en zou eigenlijk 300mbit moeten zijn. @louishufk financieel ? Kom niemand neemt mij daar au sérieux op diene business helpdesk (ADESK), zelf met die 500mbit die ik plots niet meer heb lachte die mij bijna uit, ge zijt daar gewoon een lastige klant die ze zo snel mogelijk willen afschepen. Trouwens heb ik financieel niets meer te koeten, want ik heb geen speedboost 500mbit meer dat is mysterieus ineens van mijn abonnement gehaald. Als ik dan vroeg wanneer die gigabit er dan toch kwam zij hij misschien over een paar weken, maanden of jaren das gewoon met mijn bakkes lachen. Dus ik denk dat ik na jaren 500/40 het nu mag doen met 240/30 ben dus slechter af als ter voor. Achja meeste zullen zeggen dat het bij Belgacom toch trager is, en dat zij dat niet nodig hebben die snelheid en bla..bla..bla.. mond dood maken 101.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-12-2019 15:13 | |
5 | 09-11-2019 00:35 | |
1 | 05-11-2019 15:58 | |
1 | 12-07-2019 00:15 | |
2 | 10-07-2019 21:40 | |
1 | 10-07-2019 00:03 | |
1 | 17-05-2019 15:53 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2254 | 09-11-2019 00:35 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig