TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
TMCLS93
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-10-2023
20:54
|
Lid sinds: 16-08-2019
Datum laatste bezoek: 19-10-2023 20:54
Ranking
Experienced Bijna Allesweter
22-12-2022
11:41
1
Dat dit niet bij Telenet ligt, had ik inderdaad ook vernomen, wel goed dat Google dit zou activeren in de toekomst via een software update, tijd brengt raad. Ik las ontlangs dat Google de Pixel telefoons mogelijks ook in België gaat verkopen, aangezien ze dit nu al in Nederland doen ook... Bron HLN: https://www.hln.be/nieuws/ook-dit-jaar-lanceert-google-geen-pixel-smartphones-in-ons-land-maar-belgen-jullie-hoeven-niet-zo-lang-meer-te-wachten~adf24922/
... Meer weergeven
16-12-2022
13:06
@janne_man wachten is niet echt een optie, omdat ik nu tijdelijk rond loopt met een Motorola G5 Plus uit 2017 en die is zo traag als iets 🙂 Het enige dat ik wil vermijden is dat ik nu de Google pixel 7 koop en achteraf dan blijkt dat 5G via Telenet niet zal werken, aangezien de Google Pixels (nog) niet via google verkocht worden, zou wel aan gewerkt worden, hebben ze bevestigd tijdens de NL release, als ze het in NL voor elkaar krijgen en andere EU landen, dan zal België ook wel moeten lukken. @Suzy is er eigenlijk al iets bekend over de termijn die Telenet heeft met de uitrol van 5G qua landelijke dekking? Geen idee hoelang dit duurde bij 4G.
... Meer weergeven
15-12-2022
21:47
Dit zijn de specs van de Google pixel 7 op het vlak van connectiviteit. Geen idee of 5G dus op dit toestel zou werken in België als het hier uitgerold is,
... Meer weergeven
15-12-2022
20:50
Het zou toch vreemd zijn mocht 5G niet werken op Google pixel 7 telefoons in België aangezien ze het wel ondersteunen...VoLTE/VoWifi is inderdaad nog een ander verhaal. Vroeger had mijn OnePlus 8T dit ook niet, het is pas sinds dat Telenet deze zelf verkoopt dat ze ondersteuning hebben toegevoegd voor OnePlus telefoons.
... Meer weergeven
15-12-2022
16:33
Hallo, Ik overweeg een aanschaf van de Google Pixel 7, maar aangezien deze niet officieel in België te koop is (wel in NL sinds oktober 2022) vraag ik me af of 5G ondersteuning hierop zal werken vanuit Telenet/Google eens 5G breed beschikbaar zal zijn in Belgie. Of kan ik beter kijken naar een telefoon dat wel officieel gelanceerd is in Belgie voor deze mogelijkheden? Ook biedt deze ondersteuning voor e-sim, wat in de toekomst wel handig zou zijn als Telenet hiermee van start gaat Reden Google Pixel aankoop: - Goed en regelmatig updatebeleid - Stock Android (Nokia en Motorola bieden dit ook) - Aankoop aan EU adviesprijzen sinds 2022, dus geen grijze import meer) - Goede prijs/kwaliteit Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes Tim
... Meer weergeven
26-10-2022
22:49
@Patrick6767 ik ben ondertussen overgeschakeld op de Flow app, het duurde me net iets te lang van zaterdag tot nu geen tv... Dus ik heb mijn tv box ingeleverd en ben nu aan het wachten tot Telenet de aanpassing doorvoert
... Meer weergeven
23-10-2022
13:27
@Stadhuis2 Dit heb ik inderdaad al geprobeerd. Maar geen oplossing. Volgens Telenet is het probleem bij hen bekend
... Meer weergeven
23-10-2022
12:50
Hey iedereen, Gisteren ben ik overgeschakeld naar de Telenet TV box. Bij het opstarten krijg ik deze error: CS1011. De technische dienst van Telenet gecontacteerd, maar ze konden me helaas niet helpen. Was blijkbaar iets achterliggend zei men. Heeft iemand van jullie dit probleem ook? Met vriendelijke groeten, Tim Calus
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
beeld
-
foutmelding
-
TV-box
27-04-2022
20:14
1
@BjornDC ik zag het ook, echt triestig.....ik snap dat de kosten duurder worden, ook voor hen (maar ze maken wel miljoenen winst per jaar) + de prijzen stijgen met 4.7 procent, .......
... Meer weergeven
- Tags:
- Esim
04-12-2021
23:23
1
@Jeroen135 Het duurt idd heel lang vooraleer Telenet een nieuwe update uitrolt waarmee het probleem aangepakt wordt. Ik gebruik de Nvidia Shield 2019 voor het tv kijken via de flow tv app... @Suzy al nieuws rond het openstaand ticket bij jullie?
... Meer weergeven
04-12-2021
20:49
@Jeroen135 bij mij is het probleem nog niet opgelost....ik denk dat dit een fout is in de app
... Meer weergeven
17-11-2021
14:45
@manic ergens is het goed dat jij dit ook hebt. Wss een fout in de release. Geef het door aan Telenet zou ik zeggen. @Suzy ik heb dit probleem aangekaart via DM aan Telenet via Facebook, maar verder weet ik dus niet wat ermee gedaan wordt. Kan jij dit aan het betreffende team doorgeven ivm dit issue?
... Meer weergeven
17-11-2021
09:57
Hey,
Ik heb sinds enkele weken het probleem dat ik steeds op nieuw moet inloggen als ik de Telenet flow tv app open via mijn Nvidia Shield Android box.
Heb de app recent hierdoor eens opnieuw geïnstalleerd, maar was geen oplossing
Ook heb ik de recentste versie van de app, deze is 8.7.1 (588)
Heeft er iemand dit probleem nog?
Ik moet hierdoor dagelijks opnieuw inloggen. Bij de klantendienst heb ik het probleem ook aangekaart, maar zonder succes. Ze zijn het aan het "onderzoeken'.
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Steeds opnieuw inloggen Telenet Flow TV app
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Android TV
-
inloggen
-
Telenet TV flow-app
26-05-2021
13:39
@Theumie hoi, Ik heb dit zelf getest en dit is perfect mogelijk aangezien Google TV eigenlijk Android TV is als basis 😉
... Meer weergeven
19-05-2021
19:26
@Bart_44 in de smartphone app zie ik de Franstalige zenders ook niet tussen live, maar bij de Android tv app staan ze wel
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 22-12-2022 11:41 | |
1 | 27-04-2022 20:14 | |
1 | 04-12-2021 23:23 | |
1 | 26-04-2021 20:57 | |
1 | 05-05-2021 15:21 | |
1 | 29-04-2021 07:44 | |
1 | 29-04-2021 11:40 | |
1 | 25-04-2021 19:42 | |
1 | 27-04-2021 22:32 | |
1 | 27-04-2021 21:52 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1816 | 18-12-2020 15:45 | |
4725 | 15-10-2020 10:27 | |
3183 | 27-07-2020 18:35 | |
6018 | 06-07-2020 12:37 | |
2976 | 12-06-2020 16:48 |