kristofDW
Professional Allesweter
kristofDW
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
00:11
|
Lid sinds: 01-09-2019
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 00:11
Ranking
Professional Allesweter
29-04-2025
22:15
Als heel goedkoop moet zijn https://www.bol.com/nl/nl/p/strong-streaming-box-android-tv-2k-fhd-leap-una-android-tv-hdmi-stick-chromecast-ingebouwd-google-stemassistent-compatibel-eenvoudig-te-installeren-stickformaat-zwart/9300000224723315/?s2a=&bltgh=qLlHFEYhyelY9g9w1HNBbQ.4_55_56.57.FeatureOptionButton#productTitle https://www.amazon.com.be/dp/B0CTKNYJP3/ref%3Dasc_df_B0CTKNYJP31745849040000/?tag=vergelijkbe0b-21&creative=380333&creativeASIN=B0CTKNYJP3&linkCode=asn&ascSubtag=679d470e-5b8e-4d67-9a4e-27ecdfebe32c&th=1 https://www.amazon.com.be/dp/B0B4JTXJ61/ref%3Dasc_df_B0B4JTXJ611745892240000/?tag=vergelijkbe0b-21&creative=380333&creativeASIN=B0B4JTXJ61&linkCode=asn&ascSubtag=11657428-0a5c-45ec-a126-2b9704557847&th=1 Maar hoe lang loopt de ondersteuning ?
... Meer weergeven
24-04-2025
07:38
Wel ik heb gewoon een moden gekocht 2.4ghz en het gaat steeds niet. Blijkbaak een algemeen probleem bij dat merk die bij niemand contact maakt. Soms enkel bij andere dan android lukt het wel. En hellaas niets aan te doen dan een iphone te kopen😆
... Meer weergeven
23-04-2025
10:25
Hoi @lucas, ben je nog op zoek naar hoe De Netweters juist werkt en hoe je reacties en topics moet posten? 🙂 Onze Community Gids kan je hierbij helpen! Neem hier eens een kijkje.
... Meer weergeven
23-04-2025
09:07
Facebook Messenger? In dat geval hebben ze waarschijnlijk je FB pagina bekeken en daar de informatie uitgehaald.
... Meer weergeven
21-04-2025
15:27
3G is out of office .Heel de kust regio Veurne,Diksmuide, Kortemark ,Lichtervelde , Tielt, Deinze,Aalst, Lebbeke; Dendermonde.
... Meer weergeven
17-04-2025
08:50
Niet activeren, maar desactiveren...
... Meer weergeven
16-04-2025
16:58
Alle commando's uitgevoerd via een administratie commandprompt. Bij de laatste (netsh winsock reset) is de computer vastgelopen. Het herstarten nadien lukte ook niet meer. Gelukkig had ik nog een image van mijn C-schijf van begin maart. Die heb ik terug gezet en nu werkt alles terug. Ook de verschillende browsers (Chrome, Edge en Firefox) Toch bedankt voor de moeite.
... Meer weergeven
15-04-2025
00:22
In de tijd van de analoge foto was er ook al dat probleem. Sommigen vonden Agfa(-Gevaert) te blauw en anderen weer Kodak te rood. De omstandigheden bij het nemen van de foto is al de eerste beïnvloeding van de kleuren. Geloof je eigen ogen ook niet. Wat je ziet is subjectief. Je hersenen bewerken onbewust het beeld. Is dat een nieuwe printer? Heb je altijd al diezefde indruk van te blauw? Is dat pas na wisselen van een inktvulling? Bij drie kleuren, stel dat geel ongeveer op is, dan zal je meer blauw hebben (de printers met drie kleuren gebruiken cyaan, magenta en geel). Reflecterende keuren en stralende kleuren zijn niet identiek. Een reflecterende kleur is een weerkaatsing van de kleuren die niet opgenomen worden (wit neem geen kleur op en straalt alles terug, zwart neemt alle kleuren op en straalt niets terug. Dit laatste is theoretisch want er bestaat geen volledig zwart, zwart op zich zie je niet). Een stralende kleur is een kleur die verzonden wordt. Voor het eerste gebruikt men CMY kleuren en voor het tweede RGB. Niet alle keuren die in het ene model weergegeven kunnen worden, kunnen dat ook in het andere model.
... Meer weergeven
14-04-2025
11:21
1
@Simmartie zou je anders eens een schets kunnen maken van de verschillende verdiepingen en hoe je modem en je pods hierop geïnstalleerd zijn? Dat zou visueel voor wat duidelijkheid kunnen zorgen, zodat anderen je mogelijks nog beter kunnen helpen. Het is ook handig om te weten of de kamers boven elkaar liggen of schuin t.o.v. elkaar bijvoorbeeld.
Zoals reeds gezegd zou de eerste pod al voor problemen kunnen zorgen, als deze geen sterk genoeg signaal doorkrijgt. Dus zeker de locatie van je modem en de eerste pod zijn cruciaal om te weten en om goed te krijgen. Maar een volledige schets geeft natuurlijk een beter beeld.
Je hebt al meerdere techniekers over de vloer gehad, idealiter had dit al tot een oplossing moeten leiden. Maar het kan zijn dat het signaal effectief niet door het plafond geraakt en dan kan het zijn dat Plume mogelijks niet de beste keuze is voor jouw woning, moca kan dan een oplossing zijn.
... Meer weergeven
09-04-2025
13:52
@Martin ligt gewoon aan de gebruikte server van telenet en langs waar de test lijn allemaal gaat, heb met fiber ook eens getest op telenet en haalde veel minder snelheid dan via proximus dat voor mij de fiber verdeelt. dus zo een test doe je best verschillende dagen en soms eens een andere optie ook van testen (orange bv of proximus of nog een andere). je test best eens via Nperf ook https://www.nperf.com/nl/ of via de app van Nperf
... Meer weergeven
04-04-2025
14:46
Mijn TP-Link Archer AX55 heeft zelfs een optie voorzien, specifiek voor IoT.
... Meer weergeven
04-04-2025
11:32
1
@Roel als je de tv app gebruikt op een google streamer kan je alles bedienen via Google assistent. Ik gebruik al jaren geen Tv box meer en zet mijn chromecast, tv, surround en lichten aan via mijn Google assistent. (voice bediening) Sinds kort is er natuurlijk ook Homey Pro bijgekomen, maar met Google assistant kan je al heel veel.
... Meer weergeven
03-04-2025
06:43
2
Dag allemaal, EUREKA! Na veel trial and error "weet" ik eindelijk waarom ik geen toegang kreeg tot DNS wanneer ik via VPN verbonden was. Omdat ik een aparte DNS box gebruik (AdGuard), moest ik in pfSense de DNS Resolver service op poort 53 uitschakelen. Achteraf gezien is dat eigenlijk best logisch, raar dat het geen impact heeft is ik niet via VPN verbonden ben, alles gaat mooi via mijn DNS box.
... Meer weergeven
- Tags:
- dns
02-04-2025
10:57
@leonell schreef: Het probleem doet zich enkel voor bij opgenomen items en bij terug kijk tv. Ook enkel op bepaalde tijdstippen van de dag. In de week zo tussen 18u en 22u. Veel verschillende symptomen. Nu je het probleem toch iets concreter en duidelijker hebt omschreven, zie ik 2 mogelijke oorzaken: overbelasting op het netwerk gedurende de drukke uren. Zoals je weet is coax een gedeeld medium, met een zéér grote graad van overboeking. Telenet probeert dat te voorkomen door: netwerkbeheer (snelheid beperken van de grote downloaders). frequentie spectrum te vergroten (eerst stap van 850 Mhz naar 1 GHz), zodat er iets meer bandbreedte vrijkomt voor meer download. Docsis 3.1 Storing op het netwerk gedurende bepaalde uren. Dat kan bijvoorbeeld door één klant veroorzaakt worden met een slecht TV toestel of slechte binneninstallatie, die op bepaalde uren (18u - 22u) zijn toestel aanzet 🤔. Beide problemen moet Telenet oplossen 🤔 @leonell schreef: De buren hebben reeds contact opgenomen met de technische dienst maar daar krijgen ze de standaard antwooorden waar ik weinig vertrouwen inheb en ook niets oplost. Als jij problemen ondervindt, dan moet jij bellen - niet de buren - en jouw probleem gedetailleerd beschrijven. Heb je al zelf naar de klantendienst gebeld? PS - Welke modem heb je? zie: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over-je-telenet-modem.html Zorg ervoor dat je zeker een Docsis 3.1 modem hebt, want hiermee kan je gebruik maken van de nieuwe uitgebreide frequenties, en op die manier minder vatbaar voor overbelasting: CH6643E, CV7160E, CH7465LG-TN zijn oude D 3.0 modems CV8560E, CH8568LG, F(a)ST3896LG(TN) zijn nieuwe D 3.1 modems Als je een oude mdoem hebt, ga deze dan omwisselen in het dichstbij gelegen Telenet center.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 29-04-2025 17:44 | |
2 | 16-04-2025 22:21 | |
3 | 17-04-2025 21:41 | |
2 | 16-04-2025 12:51 | |
1 | 16-04-2025 09:11 | |
3 | 10-04-2025 16:37 | |
1 | 04-04-2025 10:29 | |
1 | 04-04-2025 11:32 | |
2 | 10-04-2025 13:56 | |
1 | 07-04-2025 20:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
593 | 10-04-2025 16:37 | |
319 | 19-01-2025 11:50 | |
369 | 30-12-2024 08:47 | |
1242 | 23-12-2024 11:21 | |
619 | 09-12-2024 18:20 |