Wegens regelmatig wegvallen wifi signaal van de 5Ghz modem Telenet, deze gisteren in de Telenet winkel gaan omruilen voor een nieuwe 5Ghz modem. Thuis gekomen, Telenet decoder digitale tv en Access point afgekoppeld, Nieuwe Modem geïnstalleerd, deze opgestart en gewacht totdat de initialisatie van de modem was voltooid, dan Access Point in de Living terug aangesloten en opgestart, ook hier gewacht totdat initialisatie was voltooid, Internet zowel bekabeld als Wifi signaal zijn 100%, PC en smartphones alsook SmartTv hebben internetverbinding. Dan TV uitgezet, Decoder Digitale TV aangesloten en opgestart, krijg welkom scherm te zien op de Televisie, kan switchen tussen kanalen, doch geen tv kijken vermits op ieder kanaal een melding staat dat je moet abonneren. Telenet Decoder uitgezet, voeding uitgetrokken, 2 min gewacht, terug aangesloten en opgestart, resultaat; Welkom scherm en dan totaal geen signaal meer naar de TV, decoder sluit af, Case is aangemaakt bij de storingsdienst, 3 dagen wachten geen zin in, toen ik aangaf dat men de digitale decoder moet her-pairen van de oude naar de nieuwe modem werd mij vlak af gezegd dat het probleem dieper lag en dat ze dat gingen uitzoeken, vreemd bij het vervangen van een defecte modem dat digitale tv hierdoor uitligt
... Meer weergeven