In de zomer toen we dit onderwerp voorbij zagen komen, hebben we dit intern eens nagevraagd. Het heeft even geduurd, maar we hebben een nieuwe functionaliteit zelf ontdekt en dankzij jullie een probleem kunnen flaggen over een flow die niet 100% werkte.
Vandaag kunnen we jullie vertellen dat:
je via Mijn Telenet al meer dan een jaar de mogelijkheid hebt om alle actieve sessies van een login te beëindigen. Voor ons was dit nieuwe informatie en vermoed voor vele klanten ook. Want dit stond nergens omschreven op onze Klantenservice. Sinds november vind je die informatie in dit artikel: Aanmelden voor Telenet-diensten?
deze functionaliteit in de zomer van 2023 blijkbaar nog niet werkte voor Webmail sessies, maar dit op 10/09/2023 werd opgelost.
er op hetzelfde moment ook een fix live gegaan voor het probleem dat de Webmail sessies niet bij iedereen werden beëindigd na een wachtwoord reset. Ook dit zou dus niet meer mogen voorvallen. Reset je het wachtwoord van je e-mailadres, dan zou dit vanaf nu alle actieve Webmail sessies moeten beëindigen.
Hopelijk geeft jullie dit weer wat meer inzichten om elkaar te helpen! 😉
... Meer weergeven