25.107
netweters
|
154.521
antwoorden
|
20.935
vragen
|
Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...
Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...
Hallo iedereen, Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C). Sinds kort doet zich echter het v...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15. Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...
is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?
Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...
Vandaag bij het openen van mijn Outlook kwam ik tot de vaststelling dat alle mails ouder dan 1 maand verdwenen zijn uit mijn Outlook en dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb aan de instelling...
https://youtu.be/UPw-3e_pzqU (-;
Na alle commentaren gelezen te hebben wordt het mij duidelijk dat ik mij geen illusies moet maken. Als ik wil behouden wat ik nu heb (vaste telefoon inbegrepen) én meer mobiele data dan kom ik sowies...
Ok , dank u, het volledige draadje gelezen en wat u schrijft kan ik bijna allemaal volgen behalve dat het bij elke update iOS het zichzelf oplost , want bij mij echt niet en komt er nog bij dat ik te...
Ik ga zelf uit van een technisch probleem, maar kan hier helaas zelf niets aan veranderen. Dank om even geduld uit te oefenen tot na het weekend! Hartelijke groet, Carl
Het probleem is hem vooral dat je niets meer kan opnemen. Dat is het grootste probleem van geen EPG. Als dit met opzet is, schiet Telenet echt in haar eigen voet, en hoop ik dat mensen 'voten met hun...