De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.044 netweters
154.135 antwoorden
20.898 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Telenet TV-app: software versie R5.16

Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....

Wanneer komt bridge mode op de F@ST3896LG-TN?

In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...

Werkt 2G nog bij Telenet?

Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...

Hoe wettelijke compensatie na storing aanvragen?

Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...

Scrollen bij opnames lukt niet meer na update TV-box

Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...

Zwart scherm bij Apps op TV-box

Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...

Aanrekening verschilt van prijs in MyTelenet

Bij het betalen van mijn aanrekening ben ik op Mijn Telenet geweest en daar het volgende vastgesteld. In de sectie Mijn Prodcuten -> Producten en opties -> Beheer je opties staat mijn huidige ...

Opnames behouden bij wissel TV-box naar TV-box IP?

ik heb nu de TV Box (DCX960). Als ik overschakel naar de nieuwe tvbox gaan dan, zoals vroeger, alle opgenomen programmas die er nog op staan verloren?   Titel gewijzigd door DeMMi (mod) ...

Geen signaal op TV, oorzaak?

Tv werkt niet, geen signaal. Ook niet bij de buren. Zelfs opnames op digicorder zijn niet meer te bekijken. Telenet doet niets.   Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: T...

Safespot+ werkt niet.

Ik kan de safepot plus app niet meer gebruiken,  het lijkt of iemand anders de app beheerd, ook staan de telenet toestellen niet meer in de telenet zone.... bij instellingen van de app komt ook ...

6 dagen lang onderbrekingen op internet en DTV

Al 6-dagen hebben ikzelf en mijn buren die telenetgebruikers zijn te maken met langdurige onderbrekingen die aanhouden van 3u tot zelfs 20u. Als ik bel krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Ik...

Re: Foutieve aanrekeing tov Mijn Telenet

@hermansanke  schreef: De handelswetgeving zegt dat de tarieven welke gelden de laagste aangeduide tarieven zijn. Indien u in de winkel voor hetzelfde product 2 verschillende prijzen ziet dan ge...

Aanrekening verschilt van prijs in MyTelenet

Bij het betalen van mijn aanrekening ben ik op Mijn Telenet geweest en daar het volgende vastgesteld. In de sectie Mijn Prodcuten -> Producten en opties -> Beheer je opties staat mijn huidige ...

Re: Safepot plus blijft geblokkeerd is

Beste, dat is net het probleem,  ik beheerder, maar ben er pas achter gekomen doordat mijn rekening na te zien en heb gemerkt dat er een nieuwe aankoop/ abonnement is toegevoegd in mijn abonneme...

Re: Portforwarding op F@ST3896LG-TN werkt niet

Met router bedoel je de Telenet modem? Of heb je een eigen router? Ik zie dat DMZ ingeschakeld is. Schakel dat eens uit en UPnP in.

Re: Nieuwe TV Box

Bij een tv box staan de opnames online en niet meer op de decoder.