25.002
netweters
|
153.804
antwoorden
|
20.858
vragen
|
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.16 op de TV-box. Normaal heeft iedereen ten laatste op 05/03 de nieuwste versie. Is ...
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...
Goeiemorgen, Ik zit met een probleem in de setup die ik wil opbouwen bij mij thuis, ik lees overal dat de TV box van Telenet altijd het IP-adres moet hebben die aan de WAN zijde toekomt van mijn Uni...
Op meerdere (iets oudere) Android tablets/smartphones komt mijn telenet mail (imap) niet meer binnen via telenet wifi. Op een Proximus wifi netwerk of via 4G werkt dit wel. Maar op die tablet heb ik ...
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
Ik gebruik de TV-box op een LG OLED 83G4. Deze heeft een beduidend betere upscaling dan de tv-box (mag ook wel voor die prijs). Daarom forceer ik de TV-box op 1080p. Maar enkele dagen later staat ze...
Graag legde ik het volgende probleem voor. Sinds een hele tijd gebruik ik google nest om radiozenders te streamen. Dat lukte steeds perfect. De laatste tijd echter valt de zender zeer regelmatig uit....
Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...
@Java schreef: De klantendienst via whatsapp zou volgens mij toch iets beter kunnen reageren. Ik weet dat dit geen telenet-forum is, maar mensen met een gelijkaardig probleem weten nu dat ze ...
Probleem intussen opgelost. Ik ben opgebeld nadat ik een klacht had ingediend via het klachtenformulier. De klantendienst via whatsapp zou volgens mij toch iets beter kunnen reageren. Ik weet dat di...
En die laatste afrekening was na 3 juni? Op Wettelijke compensatie bij dienstonderbreking | MyTelenet staat wel uitdrukkelijk dat, indien de factuur al in opmaak was, het een maandje langer...
Ik heb een abonnement met Playmore en zou dus in principe ook Streamz+ programma's moeten kunnen zien. Echter, sinds de overschakeling op 27 mei 2025 naar de Streamz app kan ik geen programma's...
Altijd hetzelfde antwoord. Op mijn laatste aanrekening was er geen compensatie vermeld! Dus wil ik die wel kunnen opeisen.