25.091
netweters
|
154.470
antwoorden
|
20.934
vragen
|
Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15. Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...
Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...
Ik heb persoonlijk een heel rare situatie gaande inzake mijn wifi en mobiele data. Wanneer ik thuis ben, waar ook in het huis, heb ik een internetverbinding die regelmatig wegvalt. Dit probleem is he...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...
Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...
Hallo iedereen, Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C). Sinds kort doet zich echter het v...
Ik dacht dat eSIM ondertussen ook ondersteund werd voor de dataSIM (in OneUP) Hoe activeer ik dat? Ik kan precies enkel een fysieke data SIM kaart bestellen? Titel gewijzigd door...
Wij krijgen sinds gisteren 4 juli geen informatie meer in de tv-gids. Alle lijnen staan op "geen informatie beschikbaar". Doet zich voor op 2 toestellen met CI+ kaartje.
Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15. Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...
is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?
Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...
Vandaag bij het openen van mijn Outlook kwam ik tot de vaststelling dat alle mails ouder dan 1 maand verdwenen zijn uit mijn Outlook en dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb aan de instelling...
Ik heb hetzelfde probleem, is nog niet opgelost...
@trainfan03 minder warm en de kabels weer wat beter voor ontvangst, dat kwam vroeger ook al paar keer voor, bij zo warme hitte kan het paddestoeletje in de straat warm hebben en die apparatuur d...
Wij hebben alle zenders geherinstalleerd en de COAX-kabel vervangen. Plots waren de zenders terug. Telenet zelf is ook langs geweest, zij konden geen reden opgeven, alleen melden dat het hersteld was.
@Janneke_Dust schreef: Maar wel tv gids op een digicorder zonder internet. Digicorder heeft dus wel een netwerk verbinding (met de modem)?