De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.396 netweters
156.566 antwoorden
21.171 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Telenet TV-app: software versie R5.19

Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...

5.19 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

Gegevenswaarschuwing 2GB mobiele gegevens gebruikt

Ik heb een abonnement One for 1 met onbeperkt mobiel en internet thuis maar ik krijg nu al 2 maand na mekaar een melding/gegevenswaarschuwing dat mijn 2 GB mobiele gegevens opgebruikt zijn, dat is to...

Port forwarding werkt al een paar dagen niet meer

Ik heb een Docsis 3.1 Wireless en ik heb jaren vanaf mijn werk succesvol een RDP-verbinding (remote desktop) opgezet naar een pc die ik thuis heb staan, over poort 5000. Daar had ik bij expertin...

Verbinding met gateway via browser is geweigerd

Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...

Programma opnemen als deze afloopt niet mogelijk.

Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...

Externe modem aansluiten op 2de verblijf.

Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen. Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en i...

aansluiting (wyre/telenet)

We hebben eind juni al contact gehad omtrent de aansluiting van internet in onze nieuwbouw. Hierbij werd aangegeven dat eerst een werfvoorbereider via Wyre langs zou komen. Het contact met iemand van...

acces point koppelen aan modem

Hallo, ik heb een acces point (aangekocht via telenet) die ik zou willen koppelen aan mijn modem zodat het acces point hetzelfde netwerk uitzendt als dat van de modem. Momenteel neemt het acces poin...

Foutmelding toevoegen tags?

Ben ik de enige voor wie tags toevoegen niet lijkt te werken? Als ik een tag probeer toe te voegen aan een bericht, dan krijg ik een halve rode balk te zien met een uitroepteken, waarvan ik volgende ...

Ontvang de emails (TN adres) van werkgever niet meer

Sinds enkele dagen ontvang ik geen emails meer van mijn werkgever op mijn TN emailadres. (dit zowel in TN Webmail, TB en telefoon) Deze emails met planning worden met een TN emailadres verstuurt . ...

Storing tv-signaal en interventie aangerekend, oorzaak?

Beste forummers of zo. Na mijn laatste gesprek net met de 'technische dienst' van Telenet ben ik in de war. Er zijn nu 3 interventie's geweest op mijn adres, vanwege storing in het tv signaal. Ik h...

Re: Storing tv-signaal en interventie aangerekend, oorz

Als het percentage FM luisteraars daalt onder een bepaalde waarde, stopt de vrt met uitzenden op FM. Vermits de gestelde waarde niet bereikt werd, blijft de FM voorlopig. Daar is dus niets aan verand...

Re: aansluiting (wyre/telenet)

Neem eerst de kabelbrochure door (zie link onderaan deze pagina) Handleidingen | MyTelenet  Voor hulp zal je je helaas moeten wenden tot 015 66 66 66 of een Telenet winkelpunt @Bor...

Re: aansluiting (wyre/telenet)

Aanvraag sinds eind juni? We zijn 11 weken verder en er is zelfs nog geen werfvoorbereider langs geweest? Uit ervaring kan ik alleen maar aanbevelen om nu onmiddellijk een aansluiting op het Proximu...

aansluiting (wyre/telenet)

We hebben eind juni al contact gehad omtrent de aansluiting van internet in onze nieuwbouw. Hierbij werd aangegeven dat eerst een werfvoorbereider via Wyre langs zou komen. Het contact met iemand van...

Re: Beeld buffert bij IP box na 10 minuten voor even.

Ik heb de slaapstand uit geprobeerd ...er is geen verbetering ..doet het op alle posten ook bij opgenomen afleveringen  Veel hinder heb ik er niet van...ik start de tv als het gaat 10 minuten o...