De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.390 netweters
156.506 antwoorden
21.166 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Telenet TV-app: software versie R5.19

Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...

5.19 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

Gegevenswaarschuwing 2GB mobiele gegevens gebruikt

Ik heb een abonnement One for 1 met onbeperkt mobiel en internet thuis maar ik krijg nu al 2 maand na mekaar een melding/gegevenswaarschuwing dat mijn 2 GB mobiele gegevens opgebruikt zijn, dat is to...

Port forwarding werkt al een paar dagen niet meer

Ik heb een Docsis 3.1 Wireless en ik heb jaren vanaf mijn werk succesvol een RDP-verbinding (remote desktop) opgezet naar een pc die ik thuis heb staan, over poort 5000. Daar had ik bij expertin...

Verbinding met gateway via browser is geweigerd

Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...

Programma opnemen als deze afloopt niet mogelijk.

Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...

Externe modem aansluiten op 2de verblijf.

Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen. Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en i...

Storing tv-signaal en interventie aangerekend, oorzaak?

Beste forummers of zo. Na mijn laatste gesprek net met de 'technische dienst' van Telenet ben ik in de war. Er zijn nu 3 interventie's geweest op mijn adres, vanwege storing in het tv signaal. Ik h...

Je decoder (AD2200) moet vervangen worden

Mijn buurvrouw is ook klant bij Telenet (TV + Mobiel), maar geen internet (heeft ze helemaal niet nodig) Nu kreeg zij onlangs volgende mail met het voorstel om haar AD2200 digicorder te ruilen voor ...

Overstap Proximus naar Telenet

Hallo, wij zitten al jaren bij Proximus via telefoonlijn maar wordt nu gedwongen om over te stappen naar Fiber. Technieker is langs geweest en ik moet eerst een wachtbuis voorzien vanaf Fiber straa...

Digitale TV en vaste lijn plots opgezegd?

Sinds deze morgen is onze digitale tv én vaste landlijn verdwenen bij telenet.  Plots, ineens.  Gebeld, maar mijnheer beweerde dat het aan de leeftijd van de digicorder lag... Neen dus: wan...

Vtm life wordt weer vtm Xmas

Vanaf maandag 15 september krijgen we weer tot begin januari kerstfilms over ons heen op vtm Xmas.

Re: Storing tv-signaal en interventie aangerekend, oorz

Wel ja, het wifi pass is inderdaad irrelevant en die box die zou komen zal dan met activatie van een Telenet internet abo gepaard gaan. De uitleg aan de telefoon is raar maar dat komt waarschijnlijk ...

Re: Je decoder (AD2200) moet vervangen worden

@Roy78  schreef: Jouw "specifieke korting" is een aanname en in je vorige bericht blijkt die aanname zelfs compleet fout. Klopt zeker, daarom dat ik "kan (...) zijn" schreef. Ik heb niets afge...

Re: Je decoder (AD2200) moet vervangen worden

Dat is geen aanname, mijn informatie is gebaseerd op verschillende reële klantencases. Jouw "specifieke korting" is een aanname en in je vorige bericht blijkt die aanname zelfs compleet fout. Bel z...

Re: Je decoder (AD2200) moet vervangen worden

@Roy78  schreef: Voor klanten die geen internet van Telenet hebben of willen voorziet Telenet ook "een oplossing op maat", concreet een tv-abonnement met een TV-box zonder de verplichting om een...

Re: Storing tv-signaal en interventie aangerekend, oorz

Heeft hij enkel de versterker vervangen? Die is eigendom van Telenet en behoort tot de "basisopstelling". Als die defect is moet die normaal kosteloos vervangen worden, aangezien je dat normaal niet...