42194
netweters
|
18609
gesprekken
|
20103
vragen
|
Gisteren (15/01) lanceerde Telenet een geheel nieuwe klantenzone genaamd MyTelenet.
Je vindt 'm makkelijk en snel op telenet.be/mytelenet of in de MyTelenet-app.
Waarom deze vernieuwing?
Met de nieuwe MyTelenet-klantenzone willen we onze klanten een unieke en persoonlijke digitale ervaring aanbieden.
Ook de Telenet-app krijgt een nieuwe naam en heet voortaan de MyTelenet-app.
Zelfs de app-navigatie werd helemaal vernieuwd.
Wat is MyTelenet?
MyTelenet, dat is de nieuwe klantenzone. Telenet-klanten vinden nu alle info terug op één plaats. Handig, niet?
Zo beheer je als Telenet-klant je producten nog beter!
De navigatie wijst je eenvoudig de weg tussen MyTelenet, Mijn producten, Betaling én Profiel.
Bij Hulp vind je onze veelgestelde vragen terug.
Wat vind je terug op MyTelenet?
Op de startpagina van MyTelenet zie je meteen hoe het gesteld is met je verbruik, je aanrekeningen of facturen en je thuisnetwerk. Is er ergens een probleem? Dan zie je dat meteen. Onder de rubriek 'Speciaal voor jou' houden we je op de hoogte als er interessante tips of aanraders zouden zijn voor jou. Bij 'Snellinks' vind je bovendien handige links terug (o.a. Webmail). | |
Onder Mijn producten vind je alle informatie over je mobiele verbruik of internetverbruik. Je ziet bovendien meteen of alles OK is met je thuisnetwerk. Je wijzigt er ook je abonnement(en) of bestelt er extra opties. In het overzicht zie je de belangrijkste kaartjes om zelf je producten te beheren. | |
Onder Betaling bekijk je je aanrekeningen of facturen en regel je de betaling meteen online. |
|
Je vindt onder Hulp je vertrouwde Klantenservice terug met het antwoord op veelgestelde vragen of onze contactmogelijkheden. | |
Onder Profiel pas je je persoonlijke gegevens aan of je wachtwoord, e-mailadres enz. |
Voila, zo zijn jullie weer helemaal mee.
Veel plezier met het ontdekken van de nieuwe MyTelenet!
Interessante pagina's: Je nieuwe MyTelenet | MyTelenet-app in detail
Ik ben zelf een beetje allergisch voor veranderingen, maar ik heb juist een gekeken en het valt best mee. Wel een paar dingen die niet van de eerste keer correct werkten, maar nu blijkbaar wel. Ik vind het wel best langzaam. Ik heb Basic Internet en een PC met vrij recente hardware (Firefox 121.0.1 zonder add-ons) en dan verwacht je toch dat tiles sneller geladen worden. Ik weet niet of ik de enige ben met die ervaring?
Het is toch nog eventjes wennen dat MyTelenet gedoe. Wat was er eigenlijk mis met MijnTelenet? Maar goed dat is een eindeloze discussie.
Ik heb echter een klein foutje ontdekt bij het globaal overzicht van het mobiel verbruik (Mijn Producten > Mobiel). Je kan daar bij het verbruik in het klein al je nummers zien met het verbruik ernaast. Echter wanneer bv een sim kaart maar 80MB heeft verbruik wordt deze hier getoond als 80GB. Wanneer je in detail gaat kijken dan wordt het wel correct getoond als MB.
Dan nog een vraagje in verband met Telenet One Number. Komt de optie om deze te ontkoppelen nog ooit terug? Nu is er helemaal geen enkele vermelding hiervan te vinden. Dit is toch een belangrijke instelling zeker voor degene die geregeld van horloge wisselen of deze vernieuwen.
@BillyX schreef:
Het is toch nog eventjes wennen dat MyTelenet gedoe. Wat was er eigenlijk mis met MijnTelenet? Maar goed dat is een eindeloze discussie.
Ik heb echter een klein foutje ontdekt bij het globaal overzicht van het mobiel verbruik (Mijn Producten > Mobiel). Je kan daar bij het verbruik in het klein al je nummers zien met het verbruik ernaast. Echter wanneer bv een sim kaart maar 80MB heeft verbruik wordt deze hier getoond als 80GB. Wanneer je in detail gaat kijken dan wordt het wel correct getoond als MB.
@BillyX dankjewel om dit te melden, we houden het in de gaten. Zodra we voldoende voorbeelden hebben om er een algemeen onderzoek voor te starten, geven we het meteen door intern aan de collega's. We hebben jouw melding alvast genoteerd.
@BillyX schreef:
...
Dan nog een vraagje in verband met Telenet One Number. Komt de optie om deze te ontkoppelen nog ooit terug? Nu is er helemaal geen enkele vermelding hiervan te vinden. Dit is toch een belangrijke instelling zeker voor degene die geregeld van horloge wisselen of deze vernieuwen.
@BillyX ook bedankt voor deze melding. Hier hebben we gisteren vrij snel meldingen ook via andere kanalen over binnen gekregen. Hier is er alvast een onderzoek voor gestart, hopelijk kunnen ze Telenet One Number snel terug toevoegen op MyTelenet.
Heb eens even de nieuwe layout bekeken en ben er zeer tevreden over. Enkel heb ik wel wat dingen gemerkt.
Als je naar je diensten en dan > beheer je producten , kun je daar kiezen voor > beheer je opties. Enkel als je daarop drukt dan kom je terug op je pagina van beheer je producten. heb het idee dat je in loop zit en niet naar een andere pagina gaat. Ik kan mis zijn maar goed toch beter eens naar kijken.
Connectiviteitsplan wijzigen , wat het doet geen idee maar daar kan je niet op drukken want ook dan blijf je op deze pagina komen.
Voor de rest heb ik er weinig op aan te merken en ben ik tevreden. Enkel de laadsnelheid er van had iets sneller gemogen want als je dit opent dan duurt het toch wel even voor het verbruik zichtbaar komt.
Ik heb normaal de mijn telenet / MyTelenet niet vaak nodig. De CV8560E staat ingesteld als "bridge", dus alle configuratie doe ik op mijn eigen router.
Juist even de nieuwe interface bekeken, en alles lijkt goed te werken. 👍
Niet tevreden. Kan mijn e sim niet loskoppelen of de activeren van mijn vorige watch want ik zie nergens een mogelijkheid om dit te doen!
Nu heb ik een nieuwe apple watch ultra 2 en kan deze hierdoor niet activeren op het netwerk!!!
@patrick37 schreef:
Heb eens even de nieuwe layout bekeken en ben er zeer tevreden over. Enkel heb ik wel wat dingen gemerkt.
Als je naar je diensten en dan > beheer je producten , kun je daar kiezen voor > beheer je opties. Enkel als je daarop drukt dan kom je terug op je pagina van beheer je producten. heb het idee dat je in loop zit en niet naar een andere pagina gaat. Ik kan mis zijn maar goed toch beter eens naar kijken.
Connectiviteitsplan wijzigen , wat het doet geen idee maar daar kan je niet op drukken want ook dan blijf je op deze pagina komen.
Voor de rest heb ik er weinig op aan te merken en ben ik tevreden. Enkel de laadsnelheid er van had iets sneller gemogen want als je dit opent dan duurt het toch wel even voor het verbruik zichtbaar komt.
@patrick37 we hebben het hier met enkelen zelf getest en hier geraken we wel steeds op de pagina van de opties of de pagina van het connectiviteitsplan. Geen idee of het iets specifiek is bij jou. Alleszins, heb je dit nu nog altijd voor? Indien ja, ook als je het in een andere browser uittest?
Heb van de week verschillende keren gedrukt om de opties aan te passen. Dus na vele keren klikken kwam ik er op maar anders blijft die draaien in een loop en blijf ik zo gezegd op die gewone pagina staan of komen.
Een andere browser is niet mogelijk op dit moment , zie ook PB wat ik had gestuurd met de twee logins. Als ik een andere browser wil proberen dien ik eerst de Netweters uit te loggen vooraleer ik naar My Telenet kan gaan. De Netweters staat op de andere login en als ik dan My Telenet open heb ik zogezegd geen diensten.
Heb twee browsers die ik gebruik , Safari en Firefox.
@patrick37 oké, vreemd gedrag wel. Misschien even afwachten om te zien of er nog andere leden dit voor hebben? Want wij kunnen het niet reproduceren helaas (in Chrome en Firefox). Ik heb je privébericht over je logins daarnet trouwens ook beantwoord.
Heb het nu eens kunnen nakijken via Safari en dan heb ik dat rare gedrag niet. Als ik daar op de opties bekijken klik dan kom ik direct op de pagina waar ik moet zijn. Dus ergens loopt het in Firefox niet correct maar goed het is dus geen probleem via My Telenet zelf.
Hey @BillyX en @Reservoir_Dog! Merken jullie nog steeds hinder op met het (los)koppelen van het Telenet One Number?
Bij telenet zelf heeft men het opgelost, nu zie ik ook de optie staan om het zelf te doen in mytelenet....
Mvg