Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Rangen en badges, wat is wat nu weer?

Voor ons is het eenvoudig, wij hebben de bomen gepland. Maar om ervoor te zorgen dat jullie het bos blijven zien, zijn wij graag de gids.

 

Naast de avatar (het prentje dat je hebt kunnen kiezen) vind je jouw naam terug. Onder de avatar zie je de rang die je momenteel hebt. Deze zal zich aanpassen naarmate je meer activiteit toont bij de Netweters. Likes geven, vragen beantwoorden, nieuwe berichten posten of wanneer je bericht de perfect oplossing was. Samen met nog een aantal andere factoren zal dit ervoor zorgen jouw rang omhoog gaat . Hou zeker ook in gedachten dat iedereen ooit vanaf 0 begonnen is. Geef wat krediet en de mogelijkheid om op een aangename manier op te klimmen.

 

Ranks worden berekend op basis van een aantal factoren. Badges zijn daarentegen eerder kleine trofeeën voor specifieke  handelingen. Je zult deze dus op regelmatige basis krijgen en misschien ook op de meest onverwachte momenten. Op jouw profiel pagina vind je een overzicht van alle badges die je al verdiend hebt. Hier kan je ook de badges vinden je nog kan verdienen. 

 

Mocht je toch nog met vragen zitten, stel ze dan zeker hier. De Netweters staan klaar om je te helpen.

 

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
19 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Rangen en badges, wat is wat nu weer?

@Telefret 

Ja natuurlijk kan je dat.

In uw persoonlijke settings staat daar een hele boterham over. Je kan echt alles wat berichten betreft aan- of afvinken, helemaal naar uw keuze per soort en doelgroep.

Niet vergeten alles op te slaan wanneer je klaar bent.

Neem uw persoonlijk profiel eens door, als je dan vragen hebt kan je die hier gerust stellen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Telefret
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Rangen en badges, wat is wat nu weer?

@StefaanH  Bedankt! Zal het morgen nogmaals bekijken. Ik had daarstraks al mijn profiel bekeken maar ik durf niks afvinken omdat ik dan denk dat ik ook geen meldingen meer krijg wanneer iemand op een vraag van mij reageert (zoals uw bericht).

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Rangen en badges, wat is wat nu weer?

@Telefret 

Wanneer je uw profiel doorspit, gewoon rustig maar grondig overal de uitleg lezen. Alles staat netjes uitgelegd. Je kan eigenlijk niet missen .

Veel plezier 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Telefret
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Rangen en badges, wat is wat nu weer?

Bedankt! Heb het gevonden en is opgelost! 🙂

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Rangen en badges, wat is wat nu weer?


@Telefret  schreef:

Bedankt! Heb het gevonden en is opgelost! 🙂


Toppie 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.