Beantwoorden
Ben8989
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! It's your first party!

Kan 2FA niet gebruiken voor Facebook wegens nieuwe gsm

Recent passwoord facebook gewijzigd. Inloggen vereist 2FA (2 factor authentication). Wegens daarnaast aanschaf nieuwe GSM (oude weggegeven aan iemand die dit meer kan gebruiken) en waarbij 2FA (google authenticator) niet correct werd overgezet, heb ik de key voor 2FA van FB via Google Authenticator niet, en kan ik 2FA dus niet gebruiken. Zoals gebruiker toontje in ander forum al aangaf bij hacken van zijn FB, verschillende stappen geprobeerd (zoals ID doorsturen om identiteit te bewijzen) hetgeen altijd terugkomt tot 2FA (het geen ik dus niet heb). Geen echte persoon te contacteren bij FB help en verder vind ik de juiste info ook niet meteen.

Wel dit gelezen op reddit (https://www.reddit.com/r/facebook/comments/14tpeq4/two_factor_authetication_has_had_me_locked_out_of...) maar snap het niet.

• Create a new profile (you’ll eventually delete this)

• Add the 2FA phone number you have set with the original profile

• Sign into the new profile to trigger the 2FA - if you don’t need to use a login code, make sure it’s enabled and try again

• Log out // Try logging into your original profile now

Telefoonnummer heb ik ook niet geregistreerd denk ik bij mn FB account.

Welke opties heb ik en werkt optie hierboven.

Bedankt!

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Facebook geblokkeerd

5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Ben8989 

Ben je al eens gaan kijken via FB zelf voor oplossing op hun hulppagina ? 

Want ik vindt daar wel informatie terug om eventueel stappen uit te voeren. 

https://www.facebook.com/help/147926301947841?cms_platform=android-app&helpref=platform_switcher&loc...

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Heb je bij het activeren van 2FA geen backupcodes (herstelcodes) ontvangen? Dit zijn 10 codes die je eenmalig kan gebruiken om in te loggen zonder authenticator.

Google Authenticator synchroniseert sinds kort met je Google account. Net om dit soort situaties te vermijden. Ben je zeker dat FB niet in het lijstje staat?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Ben8989
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! It's your first party!

Dank voor de tips. Jammer genoeg geen herstelcodes. Email afgezocht ernaar maar niets gevonden

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Kan je bij het inloggen geen andere methode kiezen?

Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Is er misschien niet nog een andere apparaat (tablet, PC..enz..) welke misschien wel nog aangemeld is?

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.