Beantwoorden
jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Product key Microsoft Office opzoeken?

hallo

hoe kan je een product key terugvinden van een office 19 die op je PC is geïnstalleerd?

via programma "word 19" bijvoorbeeld lukt dit niet

'bestand' -> 'account' -> 'info over word' -> 'Product-id: *****-*****-*****-*****-?????'

zo geeft hij je maar een onvolledig product key nummer weer van je office19

de laatste groep van 5 cijfers geeft office 19 je niet en kan je dus niets mee doen

product key windows 10 is wel gemakkelijker om te bekomen, vraag gaat enkel over office 19

dank voor je antwoord alvast

Jan

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: product key office opzoeken ??

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
Ex-Netweter
 

Product key Microsoft Office opzoeken?

@jan00 

Magical Jelly Bean Keyfinder:

https://www.gratissoftware.nu/downloaden/magical-jelly-bean-keyfinder.php

Download:

https://www.magicaljellybean.com/downloads/KeyFinderInstaller.exe

Deze keyfinder moet wel geinstalleerd worden! In het vermelde artikel staat van niet.

0 Likes
jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Product key Microsoft Office opzoeken?

@Ex-Netweter 

dank voor je bericht, 

KeyFinder | Magical Jelly Bean

deze had ik al gevonden ook, gratis versie geeft je enkel de eerste groep 12345 terug

van de product key, bestaande uit 12345 - ***** - ***** - ***** - *****

de betaalde versie Bestel Recover Keys. Koop/Registreer Recover Keys (recover-keys.com)

kost voor 1 licentie op 1 PC 29,95€, voor 2 - 9 licenties 69,99€

mocht de professionele versie lukken, goed maar toch duur initiatief

en heb nog géén recenties gevonden van kopers duurdere Jelly Bean versie dat het echt werkt

@Ex-Netweter  , mis ik iets ? klopt dit ? @andere users hier op netweters.be andere ideeën?

bedankt alvast

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Product key Microsoft Office opzoeken?

@jan00  

Heb net eens gezien maar je kan ook naar de ondersteuning van Microsoft gaan en daar je product code opvragen , maar je dient een geldig aankoop bewijs te hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Product key Microsoft Office opzoeken?

Beste,

Indien het een legale versie van Office (2013-2016-2019) betreft, is de Key opgeslagen in uw Microsoft account de activatie gaat automatisch, ook na een nieuwe installatie.

* idem voor Windows 10 via key finders krijg je de key niet meer exact te zien.

 

Groeten,

0 Likes
jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Product key Microsoft Office opzoeken?

@patrick37 Patrick37 | Krak

jouw tip is correct, ik heb een factuur aankoop officiële versie office 19

en ik heb helpdesk windows office gecontacteerd, weliswaar dan op een zondag

om dan live in het NL te chatten niet mogelijk, wel indien dit in het Engels mocht

ik heb met medewerker van microsoft windows in chat gegaan ivm office 19

deze persoon heeft mij prima geholpen, ik wil jullie meegeven dat microsoft windows,

hun medewerkers alles over je weten wat hun producten betreft, enkel via link met je mail

aan te raden dus om ingeval van nood live contact te nemen met helpdesk windows

 

@AmCam 

het klopt dat microsoft windows en de office product key is opgeslagen in je microsoft account na activatie

stel dat je je PC terugzet naar fabrieksinstellingen, je logged in met zelfde mail, al je reeds eerder gebruikte, officiële geregistreerde windows producten bekom je zo maar terug, voordeel om met officiële registraties originele windows software te werken

 

@Ex-Netweter 

LicenseCrawler heb ik geïnstalleerd en gebruikt in de NL-versie, werkt prima, terug gemakkelijk om windows 10 product key te vinden, andere product keys van ander aangekochte software, echter nergens iets te vinden van office 19, kat en muis spel tussen microsoft en programmaschrijvers blijkbaar om product key van office niet zomaar prijs te geven, ik begrijp microsoft dat ze één van hun vlaggeschepen wat software betreft willen beschermen, nog eens, via helpdesk microsoft word je , mits bewijs aankoop originele soft windows, altijd geholpen door hen, in beperktere tijden in het NL, en 24/24 7/7 als je bereidt bent en kennis hebt om met hen te communiceren in het Engels

 

@allen van netweters,

heel fijn dat dit forum bestaat, mooi dat er paar superusers zijn die actief meehelpen kwaliteit hier hoog te houden, voordeel, hier wordt je geholpen bij concrete vragen over soft- & hardware

misschien ook een door mij te vermelden website met nuttige info over dit onderwerp hier :

3 tips om de Windows en Office licentie sleutel op te zoeken - PC-Tips.info - PC-Tips.info

hier was het ook dat ik info vond over soft Jelly Bean hier eerder vermeld

 

mocht iemand nog tip hebben, om buiten helpdesk van windows, toch manier te vinden om volledige product key, zonder tussenkomst van hun helpdesk, een mogelijkheid te zien, gaarne ...

jan00
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Product key Microsoft Office opzoeken?

oplossing 1 :

😎

hoe je de eerste groep van 4 X 5 tekens van je product ID van je office 19 vind,

heb ik hierboven al uitgelegd

de laatste 5 tekens kan je vinden via werkwijze op website

View or change the Office or Outlook Product Key - MSOutlook.info

hier heb je basiskennis nodig in gebruik van MS-dos prompt (voorganger windows 3 ... begin '90

START knop Windows, CMD ENTER, type 2 keer cd.. of 1 keer cd\

je staat in hoofddirectory van je PC via MS-dos prompt

daar kopieer ik - wat mijn configuratie betreft :

cscript "C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\OSPP.VBS" /dstatu

en ik druk op ENTER

in zwart scherm MS-dos krijg je volgende tekst te zien :

C:\>cscript "C:\Program Files\Microsoft Office\Office16\OSPP.VBS" /dstatus
Microsoft (R) Windows Script Host versie 5.812
Copyright (C) Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

---Processing----------------

enz...

Last 5 characters of installed product key: XXXXX   , mijn tekens verving ik uiteraard door XXXXX

ziezo, jouw licentienummer product ID van je legaal aangekochte office 19 is compleet voor het geval je het nodig hebt, PC terug naar fabrieksinstellingen en aanmelden account microsoft of helpdesk microsoft werkt niet

 

oplossing 2 :

😎 😎

om je eigen email niet altijd te moeten vrijgeven overal,

kan je gebruik maken van een tijdelijke mailaccount, om efkens mail van firma te ontvangen,

en dat deze jou nadien nooit meer kunnen contacteren met van alles

ga naar   https://10minutemail.com/

je krijg telkens 10 minuten geldig die je kan verlengen altijd met terug 10 minuten

geef bijvoorbeeld dit tijdelijk mailadres op daar, mocht je je eigen dagelijks mailadres niet willen delen

programma Belarc Advisor kan je ook je volledig product ID geven van je office 19

download het programma

Products: Belarc Advisor

download op    https://www.belarc.com/AdvisorDownloadEmail

Belarc Advisor doet de analyse, na installatie en lanceren van dit programma

(is persoonlijk gebruik en mag niet commercieel gebruikt worden, is volledig gratis)

eens analyse gedaan, vraagt men jou hoe resultaat te visualiseren, ik kies voor Edge

daar bekom je een mooie HTML met alle uitleg van je PC

ergens in midden staan alle product ID's van al je gebruikte software op je PC

ook laatste 5 tekens van je product ID van je Office 19 kan je daar vinden en je nummer is compleet

 

tip, deze HTML webpagina kan je definitief bewaren als een PDF document voor later

door bijvoorbeeld de HTML online om te zetten naar PDF

één van de mogelijkheden (er zijn er tal van andere)

HTML to PDF converter. Transform HTML pages into PDF (ilovepdf.com)

kopieer URL hier in deze webpagina, Add, Convert to PDF, en Download, en ziezo 🙂

 

altijd open voor aanvullingen van jullie, netweters is een goed forum 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Product key Microsoft Office opzoeken?


@jan00  schreef:

...

@allen van netweters

heel fijn dat dit forum bestaat, mooi dat er paar superusers zijn die actief meehelpen kwaliteit hier hoog te houden, voordeel, hier wordt je geholpen bij concrete vragen over soft- & hardware

...


@jan00 bedankt! Altijd leuk om dit soort reacties te lezen. Altijd welkom. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.