Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Nadat ik zelf al geruime tijd de Stingray Music app op mijn (Android) GSM gebruik, wilde mijn vrouw dit nu ook gaan gebruiken. Dit geeft echter problemen,

Ik kan mij nog van mijn eigen installatie herinneren dat ik als provider Liberty moest selecteren, waarna ik dit vervolgens moest "bewijzen" door de TV op Stingray Classic af te stemmen, om zo de app te activeren.

Helaas is Liberty niet (langer) als provider zichtbaar in de lange lijst, na installatie van de app op de iPhone. Ook Telenet of Ziggo is niet in de lijst opgenomen.

Is hier een oplossing voor?  Is het gebruik van de Stingray Music app niet langer inclusief voor Liberty / Telenet klanten>

 

stingray.gif


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
14 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Het is gelukt.

Voor andere geinteresseerden; Ik heb als provider Vodafone  (Unity Media) geselecteerd, en vervolgens de app laten luisteren naar kanaal 991 One hit wonders. Het lukte niet met het Stingray Classic TV kanaal.

 

EDIT: het aanbod van kanalen voor de Vodafone (Unity Media) klanten blijkkt anders te zijn dan wat ik op mijn eigen GSM te zien krijg. Misschien toch nog even andere providers proberen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty


@Arnie  schreef:

Het is gelukt.

Voor andere geinteresseerden; Ik heb als provider Vodafone  (Unity Media) geselecteerd, en vervolgens de app laten luisteren naar kanaal 991 One hit wonders. Het lukte niet met het Stingray Classic TV kanaal.


Dit verdient een "Like" van iedereen die dit leest. Knap gevonden😊

Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Inmiddels heb ik gevonden dat wanneer ik Cable & Wireless als provider kies, en verifieer via 991 ik een veel groter aanbod van kanalen heb, waaronder "Greek Pop Hits" het kanaal welke mijn vrouw graag wilde beluisteren. Dit kanaal heb ik ook in het aanbod op mijn eigen GSM (waar ik nog de provider Liberty gebruik, maar welke ik nu niet langer kon selecteren).


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Bedankt voor de snelle update @Arnie !


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

@bert_let wel, de "oplossing" is eerder een work-around, en wellicht niet conform de Stingray terms & conditions. Ik vind het vreemd dat Liberty niet langer in de lijst van providers verschijnt. Misschien kan hier intern eens navraag over gedaan worden? Er is duidelijk nog een samenwerking tussen Stingray en Telenet/Liberty, dus waarom is dit niet langer in de app te vinden.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Terecht punt! Ik vraag het inderdaad verder na. Als we meer nieuws hebben, laten we iets weten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
thomasdb
Experienced Veelweter
Berichten: 240
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

fijn ik wist niet eens dat stingray een app had

met uw oplossing staat kanaal 'reggae vibra' er wel niet in

toch bedankt

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Op mijn gGSM, die nog met de provider Liberty ingesteld is zie ik ook geen kaanl "reggea vibra", maar wel verschillende andere.

tempFileForShare_20230909-183209.jpg

@thomasdb, probeer anders eens een ander provider te selecteren.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

@Arnie ik denk dat dit te maken heeft omdat ziggo geen stingray zenders meer doorgeeft maar enkel telenet wel nog en ze in nl een abbo moeten betalen voor de app zenders te kunnen beluisteren en daarom bij nieuwe toestellen je geen liberty meer vindt tussen de aanbieders, belgie vinden ze steeds te klein voor aanbod die grote aanbieders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Bestaat al een tijdje  is niet zelfde tijdstip zoals op telenet luister je via de digicorder

en luister je via de app of via computer is een andere programmatie wel de zelfde zenders

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

@luc55 zijn niet dezelfde zenders want de app is normaal voor nederland waar ze betalen voor het aanbod, het app aanbod verschilt met wat telenet aanbied aan zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Vroeger stond telenet er tussen was doen wel nog https://musicchoice.com/

Later is het verandert ik denk +- 5 jaar geleden kan ook 7 jaar geleden zijn toen is de naam verandert

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-stingray-music/

De oude info vind ik niet meer terug wel dit nog is recente van 2020

https://www.netweters.be/t5/Andere-apps-platformen/Toegang-tot-Stingray-app-als-Telenet-klant/td-p/1...

 

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Hallo @Arnie en andere leden. We hebben ondertussen feedback gekregen.


We bieden enkel ondersteuning aan op de Stingray Karaoke app; op de Telenet TV-app en de Stingray radio kanalen op de Telenet TV-box.
Op de app die vermeld was bieden we geen ondersteuning dus. 

Gezien dit om de iPhone app is kan je ofwel meer support vragen aan Stingray of via de app review.
Hopelijk kan je daar de oplossing krijgen!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Stingray - Nieuwe installatie iPhone - geen Liberty

Bedankt @bert_ 

Het gaat zowel om de iphone alsook de android app Stingray Music, en de vraag betrof niet support, maar of deze dienst nog beschikbaar is voor Liberty klanten.

In het verleden was dit namelijk het geval. Klanten van Liberty (het moederbedrijf achter Telenet, wat maakt dat Telenet klanten ook Liberty klanten zijn) konden in de app Liberty als provider kiezen, en gratis van deze dienst gebruik maken. Door Telenet is dit nooit echt aktief als voordeel voor de klanten geadverteerd, maar diegene die het gebuikten wisten het zeker te waarderen.

Ik denk dat de opmerking die hier in de discussie eerder geplaatst is, juist blijkt te zijn; als Telenet klant hebben we waarschijnlijk kunnen profiteren van het feit dat verschillende andere dochter-ondernemingen van Liberty (zoals Ziggo) deze dienst aanboden, en deze onbewust beschikbaar kwam voor alle Liberty klanten. Nu is dat niet meer het geval.
Een work-around is snel gevonden. Zie eerder in deze conversatie, dus wat mij betrefd is het goed zo. Bedankt toch voor de opvolging.

 

 

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes