24775
netweters
|
152605
antwoorden
|
20723
vragen
|
Heeft iemand daar een oplossing voor? 🤔
Sinds maanden dagelijkse kost soms meerdere keren per dag, om gek van te worden, ik gebruik bij Chrome de Microsoft Automatisch doorvoeren extensie en daar wordt met de regelmaat van de klok ook al mijn gebruikersnamen en wachtwoorden gewist, die zijn dan ook weg bij Egde. Gelukkig heb ik een back-up die ik telkens kan terugzetten...
Bij Edge, Office 365, Outlook (new) kortom overal waar u account aan gelikt is behalve Windows zelf, bij de apps op Android krijg je die melding niet.
Bij Microsoft doen ze alsof het probleem niet bestaat alhoewel er op hun forum wel melding van gemaakt wordt, ik heb mijn wachtwoord al verwijderd en dat helpt ook niet.
@Ex-Netweter Je kan de accounts waarvoor je die melding krijgen bewerken of verwijderen in Windows-instellingen > Accounts > Email &-accounts
Je kan hiervoor ook meer info vinden op onderstaande site : https://support.microsoft.com/nl-nl/account-billing/hoe-uw-windows-account-kan-worden-gebruikt-om-u-aan-te-melden-bij-andere-apps-4c89ea0e-02e5-4d1b-bbc1-5f6250601440
Verwijder desnoods de accounts die je niet meer gebruikt zodat deze melding niet meer kan voorkomen.
Het probleem is dan normaal gezien verholpen.
@kristofDW ik heb maar 1 account ik snap er niks van, beide mail adressen zijn trouwens het zelfde 🤔
Had in het verleden het bovenste al eens verwijderd maar die vervelende pop-up bleef maar komen.
Die vervelende pop-up is volgens mij voor de onderste (account voor apps), ik krijg die ook zo nu en dan als ik de Microsoft Store open (tijdje geleden vaker dan nu).
Boven en onder gaan trouwens om hetzelfde Microsoft account, echter is in Windows het gebruik van E-mail/Agenda/Contactpersonen optioneel daarom dat het er dubbel staat; zodat je die apart kunt instellen.
@Moderator niemand intern die een oplossing weet???
Ik ben helemaal niet de enige met dit probleem zoals je kan zien in deze link en deze link !
@Ex-Netweter schreef:
@Moderator niemand intern die een oplossing weet???
Ik ben helemaal niet de enige met dit probleem zoals je kan zien in deze link en deze link !
@Ex-Netweter Je ervaart deze storing via Windows 10 dan via een Telenet-mailadres?
@ChristofM schreef:
@Ex-Netweter schreef:@Moderator niemand intern die een oplossing weet???
Ik ben helemaal niet de enige met dit probleem zoals je kan zien in deze link en deze link !
@Ex-Netweter Je ervaart deze storing via Windows 10 dan via een Telenet-mailadres?
@ChristofM nope, het is een algemeen probleem heeft niks te zien met een Telenet-mailadres.
Dacht mss weet er iemand een oplossing...
@Ex-Netweter schreef:
@ChristofM nope, het is een algemeen probleem heeft niks te zien met een Telenet-mailadres.
Dacht mss weet er iemand een oplossing...
@Ex-Netweter Vanuit Telenet kunnen we je helaas niet verderhelpen of ondersteunen hiermee. Dit omdat we er ook gewoon geen informatie over hebben. We begrijpen wel dat je graag een oplossing hebt voor jouw probleem dat je al een tijdje ervaart. Ook logisch dat je op de Netweters zoekt naar iemand die tips heeft of kan helpen. Vanuit Telenet kunnen we dit helaas niet.