24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Over heel 2024 ontving de Ombudsdienst Telecommunicatie 7,5% minder klachten.
Vooral over Telenet (-17,5%) werd minder geklaagd, waardoor het zijn "koppositie" afgeeft aan Proximus.
https://techpulse.be/nieuws/478935/aantal-klachten-over-telenet-bij-ombudsdienst-fors-teruggelopen/
Mensen geven op,heeft niet veel zin.
Lees hoeveel,netweters da weet ik nie, gewoon ophangen,geen oplossing,de klantendienst.
Er kan een individueel probleem zijn door een foute invoer of een echte computerfout (ergens een bitje dat niet correct geschreven of gelezen wordt, kans hierop nog veel minder dan de lotto winnen).
De meeste problemen die met programmatuur te maken hebben zijn echter problemen die verschillende klanten treffen. Dat zijn dus fouten in de programmatuur. Als je een conversie doet van een oud systeem naar een nieuw, dan begin niet met rotzooi te migreren. Die kuis je eerst op.
Dat klopt is nog altijd niet opgelost merk het zelf een maand dat zaken niet kloppen hopen dat het goed komt