25.330
netweters
|
156.066
antwoorden
|
21.113
vragen
|
Dit wil ik toch wel even openbaar maken.
Er werd daarstraks bij mij aangebeld door iemand van Fiberklaar met de doodleuke melding dat het coax-net binnen afzienbare tijd verdwijnt, waardoor ik geen Telenet meer zal hebben, omdat zij geen fibernetwerk hebben. Toen ik zei dat ik met eigen ogen, de kabels van zowel Telenet als Fiberklaar in de grond heb zien steken voor mijn deur, werd het even stil. Hem hadden ze iets anders verteld en ik kon het maar beter eens goed navragen! Toen ik replikeerde dat Fiberklaar destijds beloofde de glasvezelkabel gratis tot binnen te brengen, maar ik onlangs een mail van hun ontving dat het vanaf nu enkel nog binnen wordt gebracht bij het afsluiten van een abonnement kon hij dat alleen maar beamen.
Dit gaat toch erg ver vind ik. Als je door de mensen op zo'n manier bang te maken klanten moet afsnoepen van Telenet, ben je laag gevallen. Ik weet wel beter, maar er zijn geheid mensen die hier gaan in trappen. Foei Fiberklaar en Proximus!!
Helaas niets nieuw.
Ze zijn zo intussen 2 jaar geleden bij mij aan de deur geweest. Ik moest intekenen op een abonnement als ik de kabel gratis tot binnen wilde. Ze zouden voor het einde van 2023 nog beginnen met de aanleg van het netwerk. Vandaag nog steeds geen fiber in mijn straat of buurt (ook niet van Wyre/Telenet).
Vind het wel eigenaardig. Die van Fiberklaar zie je altijd en overal bezig. Een camionette van Wyre (Telenet) heb ik nog nergens zien staan. Vraag mij af of die wel degelijk bezig zijn.
@Stadhuis2 schreef:Vind het wel eigenaardig. Die van Fiberklaar zie je altijd en overal bezig. Een camionette van Wyre (Telenet) heb ik nog nergens zien staan. Vraag mij af of die wel degelijk bezig zijn.
Als je weet dat Proximus zowat gans België wil aansluiten op Fiber tegen 2029 en Telenet pas tegen 2038, dan is het logisch dat je veel meer camionettes van Fiberklaar/Proximus ziet rijden tegenover die van Wyre/Telenet.
Dit mogen ze niet doen en je bent zeker dat dit voor prox was
En klopt de kabel binnen brengen is gratis ,van een contract is nieuw info nog niet gehoord
Je kan het melden aan prox van de verkoper die drukte om een contract af te sluiten