24767
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Het zal voor iedereen wel wat wennen zijn, en na verloop van tijd zullen er wel enkele "pijnpuntjes" naar boven komen, maar na een eerste kennismaking heb ik toch niks "mank" gevonden.
Ik vind de look & feel wel geslaagd. 😉
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het ‘oogt wat anders ‘ maar in de positieve zin. Het is er goed op vooruit gegaan en het is makkelijker om de weg te vinden. Ook ziet het er overzichtelijker uit maar dat is hoe ik het zie. Kwa ‘mankementen’ nog niks gevonden.
Bedankt voor de eerste leuke reacties! Naast de nieuwe look & feel hebben we achterliggend ook gewerkt aan de performantie van onze community. Oude delen code werden herschreven of weggehaald. Dit zou de snelheid van de community ten goede moeten komen.
Vandaag hebben we alvast nog enkele kleine bugs opgelost:
Sowieso staan er nog items op onze lijst om te fixen, hier gaan we samen met de developer maandag direct mee mee aan de slag!
Waar we wel zeker van zijn, is dat er sowieso nog heel wat meldingen/info berichten in de oude stijl verstopt zitten op onze community.
Hieronder zie je hoe een nieuwe melding eruit hoort te zien:
En dit is een voorbeeld van een melding in de oude stijl:
Deze mogen jullie dus ook zeker doorgeven op dit bord eens je ze tegenkomt.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij jullie. De nieuwe look is een aangename verrassing, Het oogt meteen moderner. De user interface is over het algemeen veel logischer geworden.
Mijn complimenten aan het team dat hieraan heeft gesleuteld. 👍
@BillyX schreef:
Ik kan me alleen maar aansluiten bij jullie. De nieuwe look is een aangename verrassing, Het oogt meteen moderner. De user interface is over het algemeen veel logischer geworden.
Mijn complimenten aan het team dat hieraan heeft gesleuteld. 👍
Dankjewel, @BillyX! Heel fijn om te lezen. 😀 Het doel was absoluut om De Netweters moderner te doen ogen en terug te laten passen bij de look & feel van Telenet. Maar ook het verbeteren van de user interface was één van de doelstellingen. Daarnaast hadden we nog de performantie van de website, waar we tijdens het gehele proces op hebben gefocust.