24791
netweters
|
152700
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik klaag niet graag (en ik erger mij dood aan de klagers op dit forum).
Soms denk ik dat men dit forum beter Netklagers zou noemen...
Maar we wijken af. Back to the point.
Ik ben een trouwe Netweters lezer.
Het word echter alsmaar moeilijker omdat het oooh zooo laaang duurt om te navigeren binnen Netweters.
Merken anderen dit ook?
Kan hier iets aan gedaan worden?
Ik heb dit probleem niet op andere websites!
Hier is het ook zo traag, precies is het moeilijk om de telenet snelheid gelijk te stellen met een forum 😉 hehe ik bedoel maar Telenet is snel maar ozo jammer dat het forum niet mee kan.
Het is bekend en geraakt blijkbaar niet opgelost.
Dit forum wordt blijkbaar gehost door een andere instantie.
Blijf geduldig en het zal u lonen.
Edit door Suzy (25/10 - 9u38) : locatie waarnaar er verwezen werd is de Krak Lounge. Andere leden hebben hier geen toegang toe.
@igvfer schreef:Het is bekend en geraakt blijkbaar niet opgelost. Zie: https://www.netweters.be/t5/Notification/traag-netwetersforum/m-p/76600#M1357
Dit forum wordt blijkbaar gehost door een andere instantie.
Blijf geduldig en het zal u lonen.
De hosting gebeurd nochtans door hostbasket... Hostbasket.com verwijst door naar een Telenet Business pagina. Dus ik denk niet dat uw info klopt.
Het ip is van Amazon.
Als het alleen maar laden zou zijn zou het altijd even traag zijn.
De variaties in traagheid doen vermoeden dat het probleem wel complexer kan/zal zijn.
Wachten is de boodschap. Op alle fronten.
Bedankt voor jullie meldingen en geduld. Zoals enkele Kraks reeds aangaven zijn we er ons bewust van en doen we er alles aan in samenwerking met Lithium om dit zo snel mogelijk op te lossen. Alleen lijkt het niet zo simpel te zijn. 😑
Ik hou jullie zeker en vast op de hoogte!
@louishufk was een eerste vaststelling bij het laden dat het snel gaat tot die balk rechts met topics laad en alles dan opeens trager gaat, net of dit van een andere site word geladen en dit zo trager maakt allemaal.
Het is al verschillende keren gemeld bij het bedrijf dat er verantwoordelijk voor is. Deze interventies hebben duidelijk nog niet veel zoden aan de dijk gezet. Waarschijnlijk is het zo complex in elkaar gestoken dat ze elke keer nieuwe problemen maken bij het oplossen van andere. Als ik zulke dingen zie gebeuren zakt mijn vertrouwen toch wel iets meer dan een beetje.
We kunnen altijd zeggen wat we zien, maar ik weet ondertussen niet meer wat ik zie. Wat een aantal maanden geleden schijnbaar probleemloos (snel) werkte schommelt nu tussen traag en heel traag.
Groeten
Edit: om te bewijzen dat het wel vlot kan gaan, gaat het nu (18:08) wel snel.
Ja! momenteel gaat het hier ook heel vlot!
Zou mijn klaagzang dan toch geholpen hebben?
I wish....