Beantwoorden
Dirk_H
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Toestemming Facebook

Krijgen jullie ook een “ik geef mijn leven cadeau” uitnodiging van Facebook? Ze vragen toestemming om heel je privacy te krijgen in ruil om Facebook gratis te mogen behouden. Als je de details leest is het angstaanjagend wat ze van u willen krijgen, zelfs buiten hun app om. Ik dacht dat de EU daar een stokje had voorgestoken?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Toestemming facebook

3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Toestemming Facebook

Ik heb FB al jaren geleden buitengezwierd. Niemand met gezond verstand heeft dat monster echt nodig.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Toestemming Facebook

@Dirk_H Extra info : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/05/26/meta-facebook-instagram-ai-berichten-foto-bezwaar/

KristofDW | Krak
  carpé diem.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Toestemming Facebook

Het is voor jou al te laat. Voor Meta (Facebook, Instagram. WhatsApp) is het opt-out ipv opt-in en als je voorheen nog geen bezwaar hebt ingediend, dan zit jouw data al in de AI. Eenmaal jouw data opgenomen is heeft het eigenlijk geen zin om meer om bezwaar in te dienen, omdat ze die specifieke data toch niet meer kunnen schrappen. Goed hé!

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'