Beantwoorden
Marphilian
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

2e tv-box nemen mogelijk?

Ik ga morgen mijn tv-box halen. Maar woj hebben op onze slaapkamer en lg tv en ik kan daar de flow tv app niet op installeren. Dus mijn vraag is kan ik een 2de tv-box huren om op onze slaapkamer te zetten? Of moet ik dit oplossen met een chromecast of google tv?

 

Titel aangepast door Snne_ (mod) | Vorige titel: 2de tv nemen

0 Likes
10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2e tv-box nemen mogelijk?

@Marphilian wie een tv box heeft moet de telenet tv app gebruiken daarvoor, of als deze app niet op je tv kan kan je een 2de tv box huren.

opletten, bij 2 tv boxen in huis wordt er 1 opslagruimte gebruikt voor beide ontvangers, dus wat je op tv box 1 opneemt staat ook op tv box 2.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2e tv-box nemen mogelijk?

@Marphilian  

De mogelijkheid om een tweede tv box te huren is er altijd. Maar je hebt het nu over de tv flow app en die is niet gelinkt aan de tv box. Voor de tv box gebruik je de Telenet tv app of telenettv.be om te kijken. De tv flow app is weer iets apart om te nemen bij One(up) en betaal je extra voor net zoals tv iconic. 

 

Je kan dus eens zien op je tv ( als het een smart tv is ) dat je de Telenet tv app installeert of je gaat eventueel casten via een chromecast. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marphilian
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

2e tv-box nemen mogelijk?

Ik heb one up for 2. 

0 Likes
Marphilian
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

2e tv-box nemen mogelijk?

Ok, meer moest ik niet weten, ik heb nu 2 digiboxen en een digicorder. Op mijn samsung tv's kan ik de flow app installeren. Dan kan ik op de slaapkamer de 2de tv-box plaatsen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

2e tv-box nemen mogelijk?

@Marphilian  

Als je de tv box installeert heb je geen toegang tot de Flow app dat wil ik hier wel benadrukken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

2e tv-box nemen mogelijk?

Je hebt dus de Telenet TV app nodig, niet de Telenet TV Flow app (je zal deze kunnen installeren op je Samsung TV's maar er niet mee kunnen inloggen).

@patrick37 vermeldt One Up, maar da's een beetje verwarrend.

 

Telenet verkoopt momenteel 2 TV producten

  • Telenet TV Iconic: als je wil kijken via een digicorder of TV Box.  TV Iconic is beschikbaar als optie bij One (Up), Basic Internet en All Internet
  • Telenet TV Flow: puur streaming via apps op IOS en Android, als TV smart app voor oa Samsung TV's,  als Apple en Android TV app.  Telenet TV Flow is beschikbaar als optie bij All Internet en One (Up)

Als je TV Iconic hebt kan je de Telenet TV flow app niet gebruiken, maar wel de Telenet TV app.

De Telenet TV app bestaat voor IOS, Android, Apple TV en Android TV. Niet als smartapp voor een TV zoals Samsung of LG.

Ik zou opteren voor het huren van een tweede (derde, vierde) box ofwel de app voor Apple TV.

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/is-mijn-toestel-geschikt-voor-de-tv-apps-en-websites/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

2e tv-box nemen mogelijk?

Een alternatief voor de LG TV in de slaapkamer is eventueel een CI+ module. Dat is natuurlijk wel beperkter dan een TV-box, maar is wel een voordelige oplossing; je betaald eenmalig. Ik kon de prijs niet direkt vinden, maar meen mij te herinneren dat die ongeveer 60 euro bedroeg.

Meer info; https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/

 


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

2e tv-box nemen mogelijk?

Ja da's ook een optie. Wel even checken of je TV een DVB-C tuner heeft.

Deze optie biedt geen interactiviteit, dus geen TV-Theek of Terugkijk-TV op deze TV's.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Marphilian
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

2e tv-box nemen mogelijk?

Ik denk dat ik gewoon terug 3 boxen huur zoals nu met 2 digiboxen en 1 digicorder.

 

 

Bedankt voor de info. 

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

2e tv-box nemen mogelijk?

Neem een apple tv, je zal meer mogelijkheden hebben om ook andere streaming diensten te kunnen gebruiken, ook spotify of apple music, of radio luisteren.