24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Zojuist versie 4.40 op mijn Telenet TV Box ontvangen, op het eerste zicht niets nieuws/speciaals.
Iemand iets nieuws gezien ?
Nog steeds problemen met de Netflix app ..
@Ex-Netweter
Dat kunt ge toch beter aan @Thailand zelf vragen, niet? Hij moet gewoon die badge aanklikken om te zien waarvoor die staat. In zijn profielsectie uiteraard, niet in een post.
EDIT: je moet de badge zelfs niet aanklikken, gewoon erboven hoveren met de muis volstaat om de uitleg te krijgen. In uw eigen profielzone dus.
@StefaanH schreef:@Ex-Netweter
gewoon erboven hoveren met de muis volstaat om de uitleg te krijgen.
Dat had ik al gedaan en daar wordt je ook niet wijzer van: "De vernieuwde WIGO"?
hier zelfs opnieuw inloggen (om te upgraden of niet)
@leeuw1 schreef:hier zelfs opnieuw inloggen (om te upgraden of niet)
Wat bedoel je?
Deze namiddag zal ik inderdaad nog een topic live zetten met de veranderingen van software update 4.40.
@Ex-Netweter schreef:
Wat is de eerste badge bij @Thailand ? WIGO²?
@Ex-Netweter dit is een test van enkele jaren geleden (Q2 2017), Telenet was het product WIGO toen nog volop aan het tweaken. Ondertussen is er natuurlijk al ONE(up). 😉
Bij deze, veel leesplezier! 😉
ONEup
@Ex-Netweter schreef:
@StefaanH schreef:@Ex-Netweter
gewoon erboven hoveren met de muis volstaat om de uitleg te krijgen.
Dat had ik al gedaan en daar wordt je ook niet wijzer van: "De vernieuwde WIGO"?
Lees eens goed mijn antwoord: jij kan dat niet zelf doen vermits jij die badge niet hebt. Je moet dat aan @Thailand (of iemand anders die de badge wel heeft) vragen om dat in zijn profielzone even te doen.
EDIT: ik lees nu pas de andere posts na uw vraag. Bij deze, disregartd mijn posts, deze materie is niet meer relevant.