24751
netweters
|
152333
antwoorden
|
20691
vragen
|
We kijken al een hele tijd Netflix via de tvbox en dit ging altijd goed tot een aantal dagen geleden.
Alle afleveringen stoppen voor het einde en dan kan ik enkel kiezen om naar volgende aflevering te gaan (automatisch naar volgende aflevering gaan al uitgezet). De laatste minuten kan ik dus niet meer zien, tenzij ik helemaal opnieuw begin en doorspoel tot het einde.
Dit probleem stelt zich enkel via de tvbox, via mijn iPhone lopen de afleveringen wel gewoon volledig uit.
Heb al geprobeerd eens uit te loggen bij Netflix en weer in te loggen. Ook tvbox al volledig opnieuw opgestart. Allemaal zonder resultaat.
Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
bij de tvbox moeten nog een aantal zaken nog bijgewerkt worden best dat je door geeft aan telenet opgelet dat zal nog even duren dat dit opgelost is op de digicorder is er geen probleem
Hoi,
Zelfde probleem heb je ook bij gewone tv opnames van een serie...
Op bijna het einde van een opnamen, krijg je de boodschap om automatisch naar de volgende opgenomen aflevering te gaan, echter is de huidige nog lang niet gedaan...
Zeer vervelend, want je moet steeds op neen drukken en ben je niet rap genoeg dan start de volgende aflevering en moet je weer naar de vorige en alles tot bijna het einde doorspoelen want da spel denkt dat je alles gezien hebt en houd dus de positie niet meer bij waar hij je naar de volgende aflevering stuurt....
Helaas geen instelling gevonden om dit af te zetten....
Inderdaad maar bij opnames kan je nog kiezen toch verder te kijken als je snel genoeg bent (al is dit idd ook een probleem dat dit verspringt).
Bij Netflix kan je het automatisch naar volgende aflevering springen afzetten maar de aflevering stopt altijd 2,5 minuten voor het einde, dus eigenlijk op het belangrijkste punt van de aflevering. Je kan niet kiezen toch verder te kijken.
Update: het is altijd exact 2min 30 sec voor het einde dat aflevering stopt... enkel via tvbox
je zal het tijd moeten geven
Wij hebben sinds een week of 2 hetzelfde probleem - enkel met Netflix series kijken en dit bij alle series en afleveringen. Net zoals bij @Bert17 stopt het afspelen tussen 02:20 en 02:30 (2.5 minuut ongeveer) voor het einde (we hebben dit beginnen bij te houden). Dit was voorheen niet het geval, er is ook geen aanpassing van de installatie gebeurt of netwerk aanpassingen van onze kant.
Ik moet ook wel vermelden dat we regelmatig internet connectie storingen hebben de laatste maanden (enkel WiFi).
De TV Box en modem (Wireless modem 3.0 DOCSIS) reeds meerdere malen heropgestart.
Nog iemand met ditzelfde probleem? Buiten naar de klassieke helpdesk te bellen is er nog een manier om dit te melden bij Telenet of lezen jullie hier mee?
ps. Het tijd geven, dat werkt niet.... @luc55
Zelfde probleem dus, maar niets met netwerk te maken want geen problemen mee.
Hier bij ons ook hetzelfde probleem en al enige tijd intussen , is er al meer nieuws? Voor zo een gigant mag dit toch wel sneller opgelost geraken nee? Betalen voldoende om het te laten werken... komaan Kate en Harry!
Even een update: momenteel is dit issue nog steeds in onderzoek. Men heeft wel al gedetecteerd dat het geen probleem is met de TV-box, maar specifiek met de Netflix-app. Telenet probeert dit dan ook zo snel mogelijk met Netflix op te lossen.
Hier nog steeds problemen met te vroeg stoppen.
oa bij The Blacklist
Beste
We hebben thuis een probleem met de Netflix app op onze Digibox: een Netflix aflevering stopt altijd +- 2 minuten te vroeg en gaat naar de volgende.
We hebben het probleem niet bij onze Android TV of in de browser, dus het moet wel iets met de Digibox te maken hebben.
Heeft nog iemand dit probleem? En een oplossing misschien?
@mathmEr is al een topic aan dit probleem geweid op dit forum,
volgens @Suzy zou dit opgelost moeten zijn,
probeer anders eens je box te herstarten, soms helpt dit bij problemen, er is geen zekerheid dat het gaat opgelost zijn, maar je kan maar proberen.
schaadt het niet dan baat het niet of hoe zeggen ze dit alweer.
zie topic hieronder