De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afleveringen op Netflix stoppen te vroeg

Beantwoorden
Bert17
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Hey, jij weer! :-) It's your fourth party! Primeur!

We kijken al een hele tijd Netflix via de tvbox en dit ging altijd goed tot een aantal dagen geleden.

Alle afleveringen stoppen voor het einde en dan kan ik enkel kiezen om naar volgende aflevering te gaan (automatisch naar volgende aflevering gaan al uitgezet). De laatste minuten kan ik dus niet meer zien, tenzij ik helemaal opnieuw begin en doorspoel tot het einde. 
Dit probleem stelt zich enkel via de tvbox, via mijn iPhone lopen de afleveringen wel gewoon volledig uit. 

Heb al geprobeerd eens uit te loggen bij Netflix en weer in te loggen. Ook tvbox al volledig opnieuw opgestart. Allemaal zonder resultaat.

Wat zou de oplossing kunnen zijn?

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
luc55
Experienced Veelweter
Berichten: 317
Een bus vol! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Klasse!

bij de tvbox  moeten nog een aantal zaken nog bijgewerkt worden best dat je door geeft aan telenet opgelet dat zal nog even duren dat dit opgelost is op de digicorder is er  geen probleem

0 Likes
Beantwoorden
dwadj
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
A born reader! Goed gevonden! Happy New Year! Follow the reader, reader!

Hoi,

 

Zelfde probleem heb je ook bij gewone tv opnames van een serie...

Op bijna het einde van een opnamen, krijg je de boodschap om automatisch naar de volgende opgenomen aflevering te gaan, echter is de huidige nog lang niet gedaan...

Zeer vervelend, want je moet steeds op neen drukken en ben je niet rap genoeg dan start de volgende aflevering en moet je weer naar de vorige en alles tot bijna het einde doorspoelen want da spel denkt dat je alles gezien hebt en houd dus de positie niet meer bij waar hij je naar de volgende aflevering stuurt....
Helaas geen instelling gevonden om dit af te zetten....

0 Likes
Beantwoorden
Bert17
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Hey, jij weer! :-) It's your fourth party! Primeur!

Inderdaad maar bij opnames kan je nog kiezen toch verder te kijken als je snel genoeg bent (al is dit idd ook een probleem dat dit verspringt).

Bij Netflix kan je het automatisch naar volgende aflevering springen afzetten maar de aflevering stopt altijd 2,5 minuten voor het einde, dus eigenlijk op het belangrijkste punt van de aflevering. Je kan niet kiezen toch verder te kijken.

0 Likes
Beantwoorden
Bert17
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Hey, jij weer! :-) It's your fourth party! Primeur!

Update: het is altijd exact 2min 30 sec voor het einde dat aflevering stopt... enkel via tvbox

0 Likes
Beantwoorden
luc55
Experienced Veelweter
Berichten: 317
Een bus vol! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Klasse!

je zal het tijd moeten geven

0 Likes
Beantwoorden
Jade_75
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! De kop is eraf! It's your first party! Netjes!

Wij hebben sinds een week of 2 hetzelfde probleem - enkel met Netflix series kijken en dit bij alle series en afleveringen.  Net zoals bij @Bert17 stopt het afspelen tussen 02:20 en 02:30 (2.5 minuut ongeveer) voor het einde (we hebben dit beginnen bij te houden).  Dit was voorheen niet het geval, er is ook geen aanpassing van de installatie gebeurt of netwerk aanpassingen van onze kant.

 

Ik moet ook wel vermelden dat we regelmatig internet connectie storingen hebben de laatste maanden (enkel WiFi).
De TV Box en modem (Wireless modem 3.0 DOCSIS) reeds meerdere malen heropgestart.

 

Nog iemand met ditzelfde probleem?   Buiten naar de klassieke helpdesk te bellen is er nog een manier om dit te melden bij Telenet of lezen jullie hier mee?

 

ps.  Het tijd geven, dat werkt niet.... @luc55 

0 Likes
Beantwoorden
Bert17
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Leesclubje starten? Hey, jij weer! :-) It's your fourth party! Primeur!

Zelfde probleem dus, maar niets met netwerk te maken want geen problemen mee.

0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3496
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

We hebben hier nog een aantal meldingen over gezien via de Social Media kanalen van Telenet. Dit wordt ondertussen intern onderzocht. We houden jullie op de hoogte! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Alshetmaarwerkt
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! Hallo! Welkom! De kop is eraf! Hi there!

Hier bij ons ook hetzelfde probleem en al enige tijd intussen , is er al meer nieuws? Voor zo een gigant mag dit toch wel sneller opgelost geraken nee? Betalen voldoende om het te laten werken... komaan Kate en Harry!

0 Likes
Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 3496
Happy New Year! It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel!

Even een update: momenteel is dit issue nog steeds in onderzoek. Men heeft wel al gedetecteerd dat het geen probleem is met de TV-box, maar specifiek met de Netflix-app. Telenet probeert dit dan ook zo snel mogelijk met Netflix op te lossen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden