Beantwoorden
RTM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Is dit normaal: na omschakeling naar WIGO (ik ben overigens al 10+ jaar Telenet klant) is mijn TV-box na 4 dagen nog steeds niet geactiveerd.

De helpdesk blijft me maar zeggen: "tjah, het is vreemd" en "we zijn ernaartoe aan het kijken" of ook nog "IT is ermee bezig". Maar wanneer het zal opgelost zijn? Of wat het probleem effectief is? Daar kan geen antwoord op gegeven worden.

 

Ik ben altijd een vrij tevreden Telenet klant geweest, maar na 4 dagen en 10 helpdesk telefoontjes nog steeds geen oplossing, is voor mij niet aanvaardbaar.

Tags (2)
8 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Daar is dan wel iets misgelopen.

Never trust in Dust
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Helaas kan niemand op het forum hier jou mee helpen. Dit forum is in eerste instantie voor en door gebruikers, dus geen medium om Telenet rechtstreeks te bereiken. Is Facebook of Twitter voor jou een optie? Indien zo, dan zou ik het zeker eens langs die weg proberen. Over het algemeen krijg je daar redelijk snel reactie.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Bij mij heeft dit ook een hele tijd aangesleept. Ben blijven bellen tot ik plots iemand aan de lijn had die de box on the fly activeerde.

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RTM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

"Helaas kan niemand op het forum hier jou mee helpen"

Dat begrijp ik, maar langs de andere kant: hieronder toch een reactie van een gebruiker die dezelfde ervaring heeft met de tip om te blijven bellen...

Tot slot is het interessant om via dit kanaal ook te laten weten dat klanten toch wel geruime tijd in het ongewisse gelaten worden, wat niet ok is.

0 Likes
cod
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Het is hier ook zo, al een paar keer gebeld, ticketje aangemaakt, vandaag is opgelost mijnheer, maarer is niets opgelost.

 

Zeer vervelend.

 

Ik ben wel blij dat ik via deze weg geinformeerd ben dat er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Echt blijven bellen en niet nalaten om je ergernis te laten blijken omdat het zo lang aansleept.
Desnoods 3 keer per dag.

 

Blijkbaar zijn de procedures bij Telenet nog niet echt gestroomlijnd en kent/heeft niet iedereen de juiste info.
De klant mag hier niet het slachtoffer van zijn.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cod
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Na een beetje aandringen via facebook is het opgelost 👍

Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Al 4 dagen voor activatie nieuwe TV-Box!

Als er al een ticket is aangemaakt, dan heeft het echt geen nut om tijdens een weekend te bellen.

Tijdens werkdagen bellen kan soms helpen.

0 Likes