24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Is dit normaal: na omschakeling naar WIGO (ik ben overigens al 10+ jaar Telenet klant) is mijn TV-box na 4 dagen nog steeds niet geactiveerd.
De helpdesk blijft me maar zeggen: "tjah, het is vreemd" en "we zijn ernaartoe aan het kijken" of ook nog "IT is ermee bezig". Maar wanneer het zal opgelost zijn? Of wat het probleem effectief is? Daar kan geen antwoord op gegeven worden.
Ik ben altijd een vrij tevreden Telenet klant geweest, maar na 4 dagen en 10 helpdesk telefoontjes nog steeds geen oplossing, is voor mij niet aanvaardbaar.
Daar is dan wel iets misgelopen.
Helaas kan niemand op het forum hier jou mee helpen. Dit forum is in eerste instantie voor en door gebruikers, dus geen medium om Telenet rechtstreeks te bereiken. Is Facebook of Twitter voor jou een optie? Indien zo, dan zou ik het zeker eens langs die weg proberen. Over het algemeen krijg je daar redelijk snel reactie.
"Helaas kan niemand op het forum hier jou mee helpen"
Dat begrijp ik, maar langs de andere kant: hieronder toch een reactie van een gebruiker die dezelfde ervaring heeft met de tip om te blijven bellen...
Tot slot is het interessant om via dit kanaal ook te laten weten dat klanten toch wel geruime tijd in het ongewisse gelaten worden, wat niet ok is.
Het is hier ook zo, al een paar keer gebeld, ticketje aangemaakt, vandaag is opgelost mijnheer, maarer is niets opgelost.
Zeer vervelend.
Ik ben wel blij dat ik via deze weg geinformeerd ben dat er meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.
Echt blijven bellen en niet nalaten om je ergernis te laten blijken omdat het zo lang aansleept.
Desnoods 3 keer per dag.
Blijkbaar zijn de procedures bij Telenet nog niet echt gestroomlijnd en kent/heeft niet iedereen de juiste info.
De klant mag hier niet het slachtoffer van zijn.
Na een beetje aandringen via facebook is het opgelost 👍
Als er al een ticket is aangemaakt, dan heeft het echt geen nut om tijdens een weekend te bellen.
Tijdens werkdagen bellen kan soms helpen.