25.307
netweters
|
155.914
antwoorden
|
21.088
vragen
|
Ik kan via de app BBC 1 en 2 niet live bekijken. Daarboven kan ik in het buitenland eveneens de opnames van BBC niet bekijken. Is dit een instelling? Wat een vreemde beperking...
@Alepou dit is vanwege uitzendrechten dat niet buiten belgie mag en je deze zender enkel kan bekijken via de decoder thuis, net zoals de regionale zender niet via telenet tv te vinden is en enkel via de decoder kan bekeken worden.
Uitzendrechten? IN België kan ik wel via de app mijn opnames van BBC zien, in het buitenland niet. In België kan ik BBC wel live zien op de app.
Via de diverse Telenet medewerkers van de klantendienst lag het aan:
1) een achterliggend probleem bij hun diensten waar ze hard aan het werken waren 🤔
2) het lag aan Samsung. Andere merken zouden dit probleem niet hebben 😵💫🤔.
Telenet moet dringend capabele mensen in dienst nemen, die zich voor 1x niet tegen spreken.
Volgens de Telenet medewerker ligt het probleem enkel bij Samsung.... ik begrijp u maar waarom kan ik dan niet live naar BBC 1 en 2 kijken? Ben in de Benelux
@Alepou schreef:In België kan ik BBC wel live zien op de app.
Uitsluitend BBC First (een zender speciaal voor Vlaanderen). BBC One en Two kan je zelfs in België via de app alleen opnames van bekijken