Beantwoorden
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

@Lieselot91 

.Betalend vooruit kijken niet mogelijk voor sommige afleveringen ?

Wanneer worden deze zaken opgelost aub ?

Vandaag en donderdag lukt om betalend vooruit te kijken,  DInsdag en woensdag niet ...

Er zijn nog steeds heel wat zaken die niet lopen zoals het moet, doe er iets aan aub !

330260107_553913623361001_6627417974963293026_n.jpg

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Betalend vooruit kijken

0 Likes
32 reacties
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Ik kan dat sinds gisterenavond, en na mijn telefoontje met de klantendienst ook zien.

Echter voor vandaag was en is nog steeds geen vooruitkijken mogelijk.

 

Wat het aanvallen betreft : ik denk dat ik enkel antwoord al ik aangevallen word ...

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Als ik de moderatoren niet moet flaggen, zou het natuurlijk ook wel fijn zijn dat dit opgemerkt en verholpen wordt.

Dit is een probleem dat zich al sinds september 2022 voordoet : soms ontbreken er betalende afleveringen bij Yelo, dan weer bij Telenet TV.

Niet iedereen kent dit forum, dus niet iedereen die dat probleem heeft, komt dit hier melden.

Afwachten tot andere klanten dit ook melden, vind ik dus zeer mager als service.

Als één klant dit probleem ondervindt, dan is dat al één klant teveel !

Als jullie constant afwachten (het vorige probleem heeft ongeveer 5 maanden geduurd voordat jullie me konden zeggen wat het probleem was, en dan is er nog geen oplossing), zal ik dan ook afwachten met mijn factuur te betalen ?  Want ik betaal momenteel wel voor een product dat niet behoorlijk werkt ...

 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Exact !

Dit vind ik zeker niet ok.

Ik ga deze maand zien, en als mijne gebuur zijn factuur van Proximus betaalt, dan zal ik de mijne van Telenet ook betalen.

Ne keer zien of jullie akoord zijn ...

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

@Lieselot91 

En ondertussen kunnen we dinsdag (vandaag dus) ook betalend kijken ... 20 minuten voordat de aflevering begint ...

Beetje vreemd he ...

En Telenet loopt hier heel wat inkomsten mee mis als de mensen niet betalend vooruit kunnen kijken ...

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1750
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Beste @FAD , uit een aantal van je opmerkingen krijg ik de indruk dat de rol van dit forum niet helemaal goed begrepen is.


@FAD  schreef:

Ne keer zien of jullie akoord zijn ...


Dit is een forum voor en door Telenet klanten. We zijn geen Telenet medewerkers.

Persoonlijk kende ik deze functie "vooruit kijken" niet eens. Natuurlijk heeft dat niets te betekenen. Als Telenet dit aanbiedt, mag je er als klant toch van verwachten dat het werkt. Als dat niet het geval is, is dit iets wat enkel Telenet kan oplossen.

Binnen dit forum kan je hooguit andere personen vinden die hetzelfde probleem ervaren, een oplossing ga je hier niet mogen verwachten. Sorry.

Wilde dit gewoon even verduidelijken, om te voorkomen dat je foute verwachtingen van dit forum hebt. Waar we kunnen helpen we elkaar, maar ik vrees dat dit iets is waarbij andere Telenet klanten geen hulp kunnen bieden.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Dat is inderdaad vreemd. Welke stappen voer je precies uit? Ik kan het helaas niet zelf reproduceren.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

De gewone stappen die moeten uitgevoerd worden om betalend te kijken.

Deze week was het zo dat er 2 afleveringen beschikbaar waren (maandag en donderdag), 2 andere (dinsdag en woensdag) niet.

Dit probleem duurt al sinds september.

Soms is het het geval bij Yelo en kunnen de mensen met Telenet-tv alles zien, andere keren is dan weeral omgekeerd.

Gisteren nog met de klantendienst van Telenet hierover gebeld, ze hebben het nagekeken en het ook gezien.

Sinds deze zimer is het altijd iets, ofwel wordt de tv-gids niet tijdig aangevuld, ofwel kunnen we de programma's niet betalend bekijken.

Niet fijn !

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Ter info : vrijdag waren de afleveringen beschikbaar voor de mensen met een TV-box, de mensen met een digibox en de daarbijhorende Yelo app, hebben geen afleveringen ...

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2781
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Niets te merken alles staat in de zenderzone ook betalend archief digicorder IMG_20230219_200951_1 (4).jpg

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Betalend vooruit kijken voor volgende week voor Lisa, lukt momenteel WEL met de Telenet tv app en NIET met de Yelo app.

Ik weet niet wat u bekijkt of bedoelt, maar het is wel effectief zo!

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2781
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Yelo app stop er mee best niet meer gebruiken voor die paar weken nog

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

ik kijk via telenet tv-app, een vriendin nog via Yelo.  Vandaar dat we merken en weten dat er grote verschillen zijn.  Vorige week kon zij vooruit kijken en ik niet, nu is het omgekeerd.

 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Nog steeds geen oplossing voor de Yelo kijkers ?

Fijn ...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5224
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Beschouw de Yelo app als dood en begraven. De Telenet tv app moet werken voor alle settopbox kijkers van Telenet. Voor het weinige dat ik die app gebruikt, werkt het (heb Digicorder), maar het weinig houdt in dat ik bijlange niet alle functies gebruik, dus het werken bij mij is helemaal geen referentie voor het werken bij u.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Betalend vooruit kijken werkt niet altijd in de app

Ik heb de tv-box en de telenet-tv app, dus voor mij is het ok.

Een vriendin heeft de digibox nog met de Yelo app.

Zijn hier mensen met de Digibox en de telenet-tv app die betalend vooruit kijken ?

0 Likes