42193
netweters
|
18609
gesprekken
|
20103
vragen
|
.Betalend vooruit kijken niet mogelijk voor sommige afleveringen ?
Wanneer worden deze zaken opgelost aub ?
Vandaag en donderdag lukt om betalend vooruit te kijken, DInsdag en woensdag niet ...
Er zijn nog steeds heel wat zaken die niet lopen zoals het moet, doe er iets aan aub !
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Betalend vooruit kijken
Betalend vooruit kijken,nog nooit van gehoord.
Waarom daar voor betalen.
Alle afleveringen gratis: https://vtm.be/vtmgo/lisa~d7e68d3d-b6c9-498e-b41e-95590159b75f
Sorry, maar het is niet mijn probleem dat u daar nog nooit van gehoord heeft.
Graag enkel nuttige opmerkingen aub.
Dat is waar ... NADAT ze op tv geweest zijn ... ik spreek dus over betalend VOORUITKIJKEN, dat is VOORDAT het op tv komt ...
Jou probleem kan alleen Telenet oplossen.
Hier mee klagen zal niet helpen.
Inderdaad, daarmee dat ik ook bepaalde personen getagd heb.
Ik klaag niet, ik kaart een probleem aan, en zou graag hebben dat het opgelost wordt.
Ik betaal namelijk voor een bepaalde service, en die service zou ik graag krijgen.
Onnodig van naast de kwestie te antwoorden en commentaar te geven die tot niets leidt.
Contact op nemen met klantendienst,en
AFWACHTEN.
IK WEET WEL WAT IK MOET DOEN.
Klantendienst verwijst zelf naar dit forum ...
@robatoras schreef:
Jou probleem kan alleen Telenet oplossen.
Hier mee klagen zal niet helpen.
@robatoras Feedback over Telenet diensten en producten mag altijd gedeeld worden, ook op De Netweters.
@FAD Goed dat je dit flagt op De Netweters. Het is echter niet nodig om de moderatoren proactief te taggen wanneer je een probleem opmerkt. Onze community wordt gemonitord en hier lezen dagelijks moderatoren mee. Van zodra we merken dat meerdere klanten hetzelfde probleem ervaren zullen we de nodige stappen ondernemen om het intern door te geven. Voorlopig zien we nog geen feedback van andere leden, dus gaan we nog even afwachten.
Waarom moeten eerst meerdere klanten dezelfde problemen posten,voor jullie dit doorgeven?
@robatoras schreef:
Waarom moeten eerst meerdere klanten dezelfde problemen posten,voor jullie dit doorgeven?
@robatoras , omdat De Netweters een peer-to-peer community is en geen klantenservice kanaal van Telenet. Het klopt dat wij moderatoren hier aanwezig zijn en regelmatig ook zaken die worden gemeld door leden doorgeven intern. We doen dit steeds voor issues die meerdere klanten impacteren. Heb je als klant een individueel probleem, dan vragen we je contact op te nemen met de klantendienst, indien nodig zal er daar een persoonlijk dossier voor je worden aangemaakt. Dit is altijd zo geweest op De Netweters. Neemt niet weg dat we af en toe proactief zullen vragen naar feedback over bepaalde onderwerpen.
Iedere klacht op Netweters moet gewoon doorgegeven worden,als er toch moderators dagelijks aanwezig zijn op Netweters.
Klantendienst uitbreiden indien ze het niet aankunnen.Voor de prijs dat klanten betalen,kunnen ze dat makkelijk.Aanrekeningen worden nooit te laat verstuurd,Daar geen gebrek aan.
Of produkten proberen aan te smeren.Ik persoonlijk wil alleen snel internet.
Ongevraagd Streamz bij m'n produkten onder 'Mijn Telenet'plaatsen bij nieuwe TV Box,6 dagen moeten aandringen om dit te verwijderen,wat ik zelf niet kon,of ze hadden me(stiekem) liggen met 11 euro extra per maand.
Ik persoonlijk wil alleen snel internet,en heb geen keuze elders.TV series films terugkijk tv enz....interreseert me weinig of niet.
@robatoras bedankt om jouw mening te delen. Maar dat is nu eenmaal hoe we ons organiseren op De Netweters en de policy die wij hier hanteren. Je hoeft hier niet mee akkoord te zijn, maar dit is wel effectief hoe onze community werkt. Dus als je wil deelnemen aan De Netweters zouden we het fijn vinden dat je dit ook respecteert. Ik herhaal het graag nog eens: De Netweters is geen klantenservice kanaal van Telenet, maar een peer-to-peer community waar klanten elkaar in de eerste plaats helpen. Wanneer nodig zullen wij issues die gemeld worden intern doorgeven.