Beantwoorden
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

Reeds 3x bufferen bij opgenomen programma+signaal overbelasting van het net.

na reset tvbox alles terug ok.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Bufferen bij opgenomen programma

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

@harry8 is de box via utp kabel rechtstreeks aangesloten op de modem/router???

bij wifi verbinding kan de verbinding soms eens wegvallen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

Neen hij is niet rechtstreeks aangesloten.dus is dat bufferen een normaal terugkomend feit?

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

Als ge een zwakke WiFi verbinding hebt, JA.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

Hier idem vorige week, 015666666 gebeld, 1h later technieker aan de deur en al mijn aansluitkoppelingen vanaf de versterker vervanger en probleem opgelost.

Enkel bij gebruik van de vtmgo app op de tvbox stopt het film kijken gewoonlijk na effe kijken, dit probleem doet zich niet voor via google chrome streaming.

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

Bij mij hetzelfde probleem sedert eergisteren 7/12.

 

Reset van de box naar fabrieksinstellingen zonder resultaat. Meldingen: "bufferen", "telenet netwerk overbelast", ... Bij diagnose via instellingen > systeem = resultaat "zeer goed".

 

De klantendienst is telefonisch niet te bereiken. Al 3 pogingen tot contact die ik na 20 minuten wachten, gestaakt heb.

 

Hopelijk duurt ook dit geen anderhalf jaar voor het opgeloste geraakt, net zoals bij mijn vorige problemen. 

 

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

Bufferen bij opgenomen programma op TV Box

En gisterenavond ... plots alles opnieuw OK.

 

@Suzy: zal wel aan mijn installatie gelegen hebben zeker? + wat is het probleem met de klantendienst? Is deze telefonisch nog bereikbaar. Ik heb 3 pogingen ondernomen en ingehaakt na 20 minuten volharden ... Rekening loopt op, service evolueert in de omgekeerde evenredige richting blijkbaar ...

 

0 Likes