24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Neen hij is niet rechtstreeks aangesloten.dus is dat bufferen een normaal terugkomend feit?
Hier idem vorige week, 015666666 gebeld, 1h later technieker aan de deur en al mijn aansluitkoppelingen vanaf de versterker vervanger en probleem opgelost.
Enkel bij gebruik van de vtmgo app op de tvbox stopt het film kijken gewoonlijk na effe kijken, dit probleem doet zich niet voor via google chrome streaming.
Bij mij hetzelfde probleem sedert eergisteren 7/12.
Reset van de box naar fabrieksinstellingen zonder resultaat. Meldingen: "bufferen", "telenet netwerk overbelast", ... Bij diagnose via instellingen > systeem = resultaat "zeer goed".
De klantendienst is telefonisch niet te bereiken. Al 3 pogingen tot contact die ik na 20 minuten wachten, gestaakt heb.
Hopelijk duurt ook dit geen anderhalf jaar voor het opgeloste geraakt, net zoals bij mijn vorige problemen.
En gisterenavond ... plots alles opnieuw OK.
@Suzy: zal wel aan mijn installatie gelegen hebben zeker? + wat is het probleem met de klantendienst? Is deze telefonisch nog bereikbaar. Ik heb 3 pogingen ondernomen en ingehaakt na 20 minuten volharden ... Rekening loopt op, service evolueert in de omgekeerde evenredige richting blijkbaar ...