Beantwoorden
Jena
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

CS2212 fout bij terugkijk-TV bij het kijken vanaf begin

Bij Proximus kan je een programma of film die al bezig is van het begin kijken zolang het programma of film bezig is. Je moest dus het programma of film niet opnemen. Dat was heel gemakkelijk omdat je niet altijd alles opneemt of soms iets tegenkomt tijdens het 'zappen'.

Maar Telenet heeft deze functie blijkbaar niet, of toch wel? Als ik een programma of film begin op te nemen terwijl het bezig is kan ik wel 'vanaf begin kijken' kiezen maar dan krijg ik foutmelding CS2212 en staat er dat ik het later nog is moet proberen. Hoe kan dat opgelost worden?

En kom aub niet af met 'deze dienstverlening kost je extra', want met minder diensten aan te bieden kan ik ook een goedkopere prijs aanbieden dan de concurrentie...

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Foutmelding bij kijken vanaf begin

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CS2212 fout bij terugkijk-TV bij het kijken vanaf begin

@Jena  

Kan je ook eerst eens aangeven via welke manier je wil kijken ? 

Is dat op de tv opname zelf met de tv box of via de tv app ? Of gebruik je een digicorder ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CS2212 fout bij terugkijk-TV bij het kijken vanaf begin

@Jena er zijn momenteel enkele problemen die zo snel mogelijk zullen opgelost worden.

 

het verschil tussen proximus en telenet is dat je via proximus alles streamt, live en opnames, 

bij telenet stream je enkel de opnames en wat je opvraagt, al de rest zoals live kijken gaat via kabel rechtstreeks en niet via streaming, daarom dat er soms verschil kan zitten bij live kijken en opnames en op aanvraag.

soms kan je kijken naar je opname na een half uur soms vroeger, het systeem is ook soms even niet toegankelijk, bij telenet weten ze dit, als er veel klanten last van hebben dat het via telefoon gemeld hebben dan wordt dit snel opgelost,

kan ook een lokaal probleem zijn, herstart de box eens als de opname gedaan is en je nog niet kan kijken,

hoe is je tv box verbonden???? via utp kabel of via wifi.

heb je het probleem ook op de telenet tv app met je opname???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jena
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

CS2212 fout bij terugkijk-TV bij het kijken vanaf begin

Bedankt voor je snelle reactie. Ik kijk op de tv zelf via een Telenet TV-box.

0 Likes
Jena
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

CS2212 fout bij terugkijk-TV bij het kijken vanaf begin

Bedankt voor de technische achtergrond, het verschil wist ik niet. Daarom dat bepaalde functies via Telenet sneller reageren op je afstandbediening?
De tv is verbonden via utp kabel. Of het werkt via de app kan ik niet zeggen aangezien we dit niet gebruiken (we hebben ook geen smartphone).
Ik heb dit al af en toe geprobeerd maar telkens zonder geluk, dus daarom leek het me een permanent probleem. En omdat ik gisteren een half uur te laat was voor een niet opgenomen film heb ik dit terug is uitgeprobeerd en naar oplossingen proberen te zoeken :-).

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

CS2212 fout bij terugkijk-TV bij het kijken vanaf begin

Inderdaad, best vervelende tekortkoming van Telenet....

1)Elk programma wordt waarschijnlijk volledig opgenomen, dus waarom niet volledig aanbieden, ook al heb je te laat beslist van op te nemen.....

 

2) een opname kan je volgens mij al achterna kijken binnen enkele minuten. Ik neem "thuis" elke dag op maar men kijkt meestal rechtstreeks. Ook al zijn wij enkele minuten te laat om de TV op te zetten, opname vanaf begin bekijken gaat altijd direct.

Tags (1)
0 Likes