24761
netweters
|
152497
antwoorden
|
20714
vragen
|
Bij Proximus kan je een programma of film die al bezig is van het begin kijken zolang het programma of film bezig is. Je moest dus het programma of film niet opnemen. Dat was heel gemakkelijk omdat je niet altijd alles opneemt of soms iets tegenkomt tijdens het 'zappen'.
Maar Telenet heeft deze functie blijkbaar niet, of toch wel? Als ik een programma of film begin op te nemen terwijl het bezig is kan ik wel 'vanaf begin kijken' kiezen maar dan krijg ik foutmelding CS2212 en staat er dat ik het later nog is moet proberen. Hoe kan dat opgelost worden?
En kom aub niet af met 'deze dienstverlening kost je extra', want met minder diensten aan te bieden kan ik ook een goedkopere prijs aanbieden dan de concurrentie...
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Foutmelding bij kijken vanaf begin
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Jena er zijn momenteel enkele problemen die zo snel mogelijk zullen opgelost worden.
het verschil tussen proximus en telenet is dat je via proximus alles streamt, live en opnames,
bij telenet stream je enkel de opnames en wat je opvraagt, al de rest zoals live kijken gaat via kabel rechtstreeks en niet via streaming, daarom dat er soms verschil kan zitten bij live kijken en opnames en op aanvraag.
soms kan je kijken naar je opname na een half uur soms vroeger, het systeem is ook soms even niet toegankelijk, bij telenet weten ze dit, als er veel klanten last van hebben dat het via telefoon gemeld hebben dan wordt dit snel opgelost,
kan ook een lokaal probleem zijn, herstart de box eens als de opname gedaan is en je nog niet kan kijken,
hoe is je tv box verbonden???? via utp kabel of via wifi.
heb je het probleem ook op de telenet tv app met je opname???
Bedankt voor je snelle reactie. Ik kijk op de tv zelf via een Telenet TV-box.
Bedankt voor de technische achtergrond, het verschil wist ik niet. Daarom dat bepaalde functies via Telenet sneller reageren op je afstandbediening?
De tv is verbonden via utp kabel. Of het werkt via de app kan ik niet zeggen aangezien we dit niet gebruiken (we hebben ook geen smartphone).
Ik heb dit al af en toe geprobeerd maar telkens zonder geluk, dus daarom leek het me een permanent probleem. En omdat ik gisteren een half uur te laat was voor een niet opgenomen film heb ik dit terug is uitgeprobeerd en naar oplossingen proberen te zoeken :-).
Inderdaad, best vervelende tekortkoming van Telenet....
1)Elk programma wordt waarschijnlijk volledig opgenomen, dus waarom niet volledig aanbieden, ook al heb je te laat beslist van op te nemen.....
2) een opname kan je volgens mij al achterna kijken binnen enkele minuten. Ik neem "thuis" elke dag op maar men kijkt meestal rechtstreeks. Ook al zijn wij enkele minuten te laat om de TV op te zetten, opname vanaf begin bekijken gaat altijd direct.