24779
netweters
|
152636
antwoorden
|
20726
vragen
|
Ik werk via Iphone XR met de Telenet TV app.
Als ik wil Cromecast wil kijken werkt dit niet meer.
Het heeft gewerkt, al reset gedaan en op verschillende toestellen geprobeerd.
Werkt wel via andere app's zoals Eleven...
Is dit probleem gekend, weet iemand de oplossing?
Welke app van Telenet moet ik gebruiken op iphone, Yelo play of Telenet TV?
Merci,
Stephen
Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Cromecast werkt niet meer via telenet TV app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik neem aan dat je wifi aanstaat en dat je in hetzelfde wifi*netwerk zit als de Chromecast?
Kijk eens bij instellingen, helemaal naar beneden scrollen tot je bij je apps komt.
Klik daar op de Telenet TV-app.
Staat 'Lokaal netwerk' aan? Dat zou aan moeten staan.
Anders zou ik de app eens verwijderen en terug downloaden en installeren.
Of je Yelo Play of Telenet TV moet gebruiken, hangt af van je decoder.
Met een digicorder/digibox gebruik je Yelo Play, heb je een tv-box dan is Telenet TV de app die je nodig hebt.
Aangezien je het over de Telenet TV app hebt, en het vroeger gewerkt heeft, lijkt het me dat je een tv-box hebt en zit je dus goed met de Telenet TV app.
Ik had gisterenavond net hetzelfde probleem. Error 500 kwam er in het groot op de TV ( scherm van telenet ) en hij disconnecte.
Mogelijkseen tijdelijk issue
@rolelael en @Stephen3108 weet niet of jullie een update gedaan hebben naar IOS14 maar weet dat er problemen zijn met de nieuwe IOS. Het kan daar aan liggen omdat er bepaalde apps niet werken of moeilijk doen. https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/ios-14-problemen/
Ik heb ios14 ja maaaaar al een hele tijd aangezien ik beta developer ben. Het heeft gewoon gewerkt tot gisteren bij mij. Dus geen idee of het gerelateerd is hieraan
@rolelael ben ook niet zeker of het hieraan ligt natuurlijk. Je kan ook de klantendienst bellen en vragen of dit probleem gekend is. Misschien is er intern wel een communicatie geweest dat hier het probleem ligt. Kan ook iets achterliggend zijn wat bij Telenet zelf verkeerd gaat. Of de klantendienst een antwoord kan geven geen idee van je kan ook via FB eens vragen of Whatsapp.
Ik heb na de update naar IOS 14.0 ook hetzelfde probleem gehad. Ik ben met mijn chromecast terug naar de fabrieksinstellingen gezet en dan opnieuw de setup doorlopen, en nu werkt het terug.
Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Vandaag werkt alles terug normaal en dit zonder iets gedaan te hebben, zelfs na de update naar IOS14.
Zal een tijdelijk probleem geweest zijn.
Hier net hetzelfde sinds gisterenavond...
Het casten vanop de TV-app en resulteert in een "500 something went wrong"-foutmelding is een gekend probleem. Als je dit nog altijd ervaart, neem dan contact op met Telenet. Jouw melding (klantennummer) zal dan gekoppeld worden aan het algemene ticket dat nog in onderzoek is.