24796
netweters
|
152747
antwoorden
|
20735
vragen
|
Nu Disney+ beschikbaar is op de TV-box wordt het aanbod ook opgelijst bij Streaming en "ook beschikbaar op"; het aanbod komt echter niet overeen met het huidige Belgische aanbod van Disney+ maar lijkt eerder het Nederlandse aanbod te volgen.
Dus als je een serie probeert op te vragen via het TV-box menu en je krijgt in Disney+ de melding "Deze content is niet beschikbaar"; dan weet je nu de waarschijnlijke oorzaak. Zoeken binnen de Disney+ app werkt uiteraard wel.
@Suzy Kan dit doorgegeven worden aan het juiste team binnen Telenet?
Enkele voorbeelden waarmee ze aan de slag kunnen:
Bij Franstalige entries van series Castle & Bones merk ik dan weer op dat er voor beide series volgens de TV-box slechts 1 seizoen beschikbaar is, terwijl ze volledig (met Franstalige audio en ondertitels) beschikbaar zijn
@Suzy
De niet beschikbare afleveringen (Station 19 en 9-1-1) zijn nu inderdaad weg.
Ontbrekende afleveringen van Bob's Burgers, Family Guy & Franstalige versies van Bones & Castle staan er nog niet tussen.