24748
netweters
|
152292
antwoorden
|
20688
vragen
|
Kan je bij de box ergens instellen dat die enkel de nieuwe opnames opneemt . Want nu heb ik vaak da die meerdere keren een herhaling opneemt
bedankt voor de hulp !
Je kan alleen een aflevering of een reeks opnemen. Niet de laatste aflevering van een reeks.
Om het steeds opnieuw opnemen van herhalingen te vermijden moet je alle afleveringen laten staan tot de laatste is uitgezonden. Anders is het eindeloos opnieuw deleten van oude heruitzendingen.
@louishufk schreef:Dat is voor mij lang geleden. Kun je eens in het kort uitleggen hoe dat daar kan?
Dat is een standaard voorziene optie in de settings van de opname.
Ik zal straks een kijken of ik er een foto kan van maken.
@StefaanH schreef:
@louishufk schreef:Dat is voor mij lang geleden. Kun je eens in het kort uitleggen hoe dat daar kan?
Dat is een standaard voorziene optie in de settings van de opname.
Ik zal straks een kijken of ik er een foto kan van maken.
En hier is dan de beloofde foto. Zoals je ziet kan je die keuze maken in de opties van de digicorder.
De mogelijkheid om te bepalen hoeveel opnames je wilt bewaren was er vroeger (in mijn tijd) nog niet bij, als ik me goed herinner. Dat lijkt me dus recenter. (nieuw is mogelijk een fout woord)
Bedankt
@louishufk schreef:De mogelijkheid om te bepalen hoeveel opnames je wilt bewaren was er vroeger (in mijn tijd) nog niet bij, als ik me goed herinner. Dat lijkt me dus recenter. (nieuw is mogelijk een fout woord)
Bedankt
Deze optie bestaat op de Digicorders toch al een tijdje, al van voor de TV Box getest kon worden. Alleen stond de optie volgens mij standaard op "nieuwe afleveringen" waardoor je deze waarschijnlijk zonder het te weten gewoon gebruikte. Het is inderdaad nog wel iets dat beter kan aan de TV Box want herhalingen van oudere seizoenen worden regelmatig gewoon terug opgenomen, en dan kon je via de Digicorder ook gewoon "seizoen annuleren" aanduiden en werd dat seizoen niet meer opgenomen. Nu is het echt alles opnemen of niets opnemen. Hopelijk krijgen de makers dat er nog terug bij in één van de volgende software-updates.
Ellen93 heeft het hier wel over de TV-Box.
Op TV-Box heb je niet de keuze niet.
Ook het instellen van tijd voor/na opname kan men niet zelf instellen.
@Chrileba schreef:Ellen93 heeft het hier wel over de TV-Box.
Op TV-Box heb je niet de keuze niet.
Ook het instellen van tijd voor/na opname kan men niet zelf instellen.
Dat is correct. De posts over de digicorder zijn er enkel gekomen om aan te tonen dat het op die oudere toestellen dus wel gaat. Als hint naar Telenet om er werk van te maken dat het op de nieuwe box ook mogelijk wordt.