Beantwoorden
ignazw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Favoriete zender toevoegen aan gedeeld profiel?

Ik heb op het gedeeld profiel een tijd geleden favorieten toegevoegd. Daar is BBC One uit verdwenen en die wil ik weer terug toevoegen. Lijkt alleen niet te kunnen. Lijkt dat je alleen aan persoonlijke profielen favorieten kunt toevoegen? Ik kan het nergens vinden. En toch heb ik ook die lijst gemaakt. Kijk ik ergens verkeerd?

 

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Favoriete zender toevoegen aan gedeeld profiel?

@ignazw 

Je zal die hele lijst moeten herinstalleren, er is enkele dagen geleden een grote bug geweest met die lijst, bij sommige is dat door elkaar geschud en bij andere staat alles nog juist, 

er werd voorgesteld bij mensen dat alles door elkaar stond om heel de lijst opnieuw te maken, dan onthoud die wel weer alles.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 511
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!
Suzy
Community Manager
Berichten: 7387
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Favoriete zender toevoegen aan gedeeld profiel?

@ignazw even verduidelijken: het is nooit mogelijk geweest om favoriete zenders toe te voegen aan het gedeelde profiel, dit standaard profiel bevat altijd alle zenders. Je kan wel een nieuw persoonlijk profiel aanmaken en dit vervolgens instellen als het profiel waar je TV-box mee opstart. In zo'n persoonlijk profiel kan je ook zelf de zenders kiezen die jij wil zien, bijvoorbeeld BBC One (kanaal 120 in Vlaanderen). Mogelijks had jij voorheen BBC One (kanaal 62) in jouw favorieten gestoken, maar dit kanaal is inderdaad verdwenen. Je kan het nalezen in de URL die @Santa hierboven heeft gedeeld. 

Hier vind je nog eens alle informatie over profielen op de TV-box.

De situatie waar @Master-Magic naar verwijst lijkt me hier niet de oorzaak van de te zijn, want je hebt maar 1 zender die ontbreekt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
ignazw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Favoriete zender toevoegen aan gedeeld profiel?

Ik denk idd dat ik kanaal 62 als favoriet had aangeduid ipv 120. Dat verklaart waarom het alleen deze zender is die is verdwenen.

Maar ik heb wel degelijk favorieten - mijn zenders - op het gedeeld profiel, dus dit is wel degelijk mogelijk (geweest). Zie screenshot.

Mijn vraag is dus simpel: hoe krijg ik BBC One daar weer in? En als dat nu niet meer kan, waarom is die mogelijkheid dan weg gehaald? Wij willen als gezin één profiel gebruiken.

 

IMG_6486.png

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 511
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Favoriete zender toevoegen aan gedeeld profiel?


@ignazw  schreef:

Wij willen als gezin één profiel gebruiken.


Dan maak je een profiel aan met je favorieten en je gebruikt dit met het hele gezin...

Je kan instellen met welke profiel je TV-box opstart.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 520
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Favoriete zender toevoegen aan gedeeld profiel?


@Santa  schreef:


Dan maak je een profiel aan met je favorieten en je gebruikt dit met het hele gezin...

Je kan instellen met welke profiel je TV-box opstart.


@ignazw We hebben het voor jou nagevraagd bij onze engineers. Zij gaven mee dat het nooit gewerkt zou moeten hebben om favoriete zenders toe te voegen aan een gedeeld profiel. Jouw situatie is dus een uniek geval.  Dit is ook niet meteen iets dat opgelost kan worden. Onze excuses hiervoor. Je kan dus best de suggestie van @Santa volgen om zo jouw favoriete zenders in te stellen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes